5

1.2K 39 0
                                    

-Annabelle-
Hver gang jeg trengte å tenke, eller å komme meg vekk fra folk dro jeg til mitt eget lille sted. Alle har spesielle steder. Det gjelder bare å finne dem. Mitt sted var spesielt. Det var der jeg og Carter hadde vår første date. Selv om det minnet meg om han, var det uansett mitt tilfluktsted. Det var bare jeg og Carter som visste om det. Det lå på stranden. Det var aldri noen her.

Bølgene skyldte inn over stranden og himmelen var blitt rød. Langt der fremme forsvant solen sakte ned i havet. "Anna?" Jeg snudde hodet raskt og sperret opp øynene da jeg så hvem det var. "Mike? Hvordan fant du meg?" Han bare heiste på skuldrene og satte seg ved siden av meg. "Han Carter fyren sa jeg kunne finne deg her." Jeg bare nikket til svar. Det var litt merkelig at noen andre enn meg og Carter var her. Det var liksom vårt sted. Eller, det hadde vært det.

"Hva skjedde mellom dere egentlig?" Det var mange forskjellige historier om hva som skjedde. Men det var få som visste hvilken historie som faktisk var sann. "Vel, han klinte med bestevenninnen min, og jeg jeg fersket dem." Carter hadde alltid vært veldig glad i jenter, men han skjerpet seg faktisk etter at vi ble sammen. Det var i alle fall det jeg trodde. "For en drittsekk. X'en min var utro med broren min."
"Hva?! Er du seriøs med meg?" Han nikket og rufset seg i håret. "Dessverre." En kjølig bris gled over ryggen min og ga meg frysninger. "Her" Mike ga meg jakka si og reiste seg opp. "Skal vi gå hjem?" Jeg nikket og fulgte etter han.

Kantinen var fremdeles åpne og jeg gikk for å ta meg noe mat. "Hei Hilda, hva står på menyen i kveld?" Hilda var kantine damen vår, hun hadde tidligere jobbet som kokk på en gourmetrestaurant i byen. "I dag er det burger, hvor mange vil du ha?" Burger var favoritt maten min. "To takk!" Hilda nikket og lå to burgere på brettet mitt. "Jeg tar to jeg og" Carter kom på siden av meg og holdt frem brettet sitt. "Hei Carter, to på deg og." Favoritt bordet mitt var ledig, og jeg satte meg ned på min faste plass.

"Jeg mente det jeg sa i timen i dag." Carter satte seg ned ovenfor meg og glefset i seg burgeren. "Det gjorde jeg og," svarte jeg. Det var bare oss i kantinen nå. "Hva skjer mellom deg og Han Mike da?" Akkurat nå fristet det å si at vi var kjærester, og at jeg elsket han. Men på samme tid ville jeg bare gni det inn i trynet til Carter at jeg ikke ville ha noe med han å gjøre mer.
"Vi er sammen." Sa jeg. Carter ble stille og tok enda en bit av burgeren.

Klokken var blitt halv elleve, og jeg satt i sengen min og så på Netflix. "Anna? Har du sett Mac'en min?" Kelly gikk igjennom skapet sitt kommoden sin og nattbordet sitt. "Eh nei. Er den bort?" Hun nikket og gikk panisk fram og tilbake. "Har du lett på badet?" Spurte jeg. "Hvorfor i alle dager skulle jeg ha den på badet?" Jeg bare heiste på skuldrene. "Den må være stjålet, noen var her sikkert i dag. Jeg glemte å låse." Hadde det vært innbrudd? Jeg så rundt i rommet for å sjekke om noe annet var tatt. Jeg kikket fort bort på kommoden min. "Faen! Ipaden min er også bort." Det hadde aldri vært innbrudd på rommene før. Ikke før nå i alle fall. "Vi får varsle rektor i morgen." Kelly nikket seg enig og lå seg under dyna.

Fuck of i love youWhere stories live. Discover now