-Mike-
Forsiktig løftet jeg henne opp og lå henne tilbake i sengen. Jeg kjappet meg å ta på en bukse i tilfelle Carter skulle komme. Noen måtte jeg jo ringe, og han var den første jeg kom på. Det banket på døren. "Hva skjedde?" Han løp bort til Anna og i et øyeblikk så det ut som om han skulle kysse henne. "Vel vi, hadde sex. Og så våknet jeg av at hun satt på gulvet og hyperventilerte og skalv.. Har det skjedd før?" Carter ga meg et stykt blikk."Er du dum eller? Synes du ikke det er litt tidlig å ligge med henne? Hun ble jo nesten voldtatt to ganger" freste Carter og satte seg ned ved siden av Anna. "Hun sa hun ville. Ikke med de ordene, men altså hun gjorde det ganske tydelig." Anna åpnet øynene og så forskrekket opp på Carter. "Faen! Unnskyld Mike, jeg trodde det ville gå bra men.." Hun lå hendene foran ansiktet og bøyde seg framover. Hun lente seg mot bena sine.
"Jeg er så dum, hvorfor trodde jeg virkelig at dette kunne fungere?" Hun så opp på meg med tårer i øynene. "Det går fint Anna. Jeg venter til du er klar, og jeg burde skjønt at i natt ikke var rett tid. Jeg beklager." Hun ristet på hodet. "Jeg mener oss Mike! Jeg er så dum som trodde vi kunne fungere. Jeg sa jeg ikke ville ha noe forhold og det mente jeg også!" Det bristet langt inni meg. Jeg fikk en klump i halsen og tårer i øynene. "Gi oss en sjanse da. Anna, jeg elsker deg." Carter virket også like sjokkert som meg. "Mike. Beklager."
-Annabelle-
Jeg måtte dra ned til fengslet og si sannheten. Jeg kunne ikke gjøre dette mot Cole. Ikke etter at jeg hadde innsett hva jeg følte for han. Etter angstanfallet i natt innså jeg det. Mike var en fin fyr. En kjekk, snill og virkelig fantastisk fyr. Men det var ikke det jeg ville ha. Jeg ville ha Cole. Med skjelven hånd plukket jeg opp mobilen og ringte Kelly. "Kelly, når kommer du hjem i dag? Ok. Kan du bli med meg til fengselet? Jeg forklarer senere. Takk."
Jeg ville ha Cole nær meg, ikke Mike."Besøkende til Cole Tuckerson!" Jeg reiste meg og fulgte etter politimannen inn i et annet rom. Det var stoler på rekke og rad langs en glassvegg, og på veggen hang telefonrør. Politimannen pekte mot en stol. Coles blikk var trist, skremt og sint. "Hva faen gjør du her, Annabelle?" Han spyttet nærmest da han sa navnet mitt.
"Sorry for at jeg fikk deg opp i dette rotet. Mike insisterte på å ringe politiet etter det du gjorde mot meg." Stemmen min var skjelven og jeg var varm i kinnene. "Etter hva jeg gjorde mot deg?" Jeg kysset deg, lå an på deg, klådde litt kanskje. Du kunne sagt at du ikke ville, og ikke glem at du faktisk kysset meg tilbake nå Annabelle. Men Mike vet vel best eller hva? Og han har vel fortalt deg hvor fæl jeg er? Men det er greit, gå tilbake til den desperate og kåte kjæresten din. Jeg håper dere blir lykkelige sammen." Han gjorde tegn til vakten at han var ferdig og ble ledet ut av rommet igjen.
Bussturen tilbake til skolen føltes uendelig lang ut. Hva hadde jeg gjort? Hvorfor lot jeg Mike ringe politiet? "Ok, du har ikke sagt et ord siden du kom ut fra fengselet. Hva skjedde?" Kelly lå armen sin rundt meg og ga meg en klem. "Han hater meg. Og ville nok helst ha drept meg om han hadde hatt muligheten til det." Jeg visste det når jeg hadde sex med Mike. Det var ikke riktig. Han var ikke Cole. "Men jeg skal gjøre det godt igjen i rettssaken."
YOU ARE READING
Fuck of i love you
Teen FictionCollege livet er som det burde være. Lekser. Kjekke gutter. Fester. Prøver. Forelskelser og nye forhold hver uke. Men etter at kjæresten hennes bedro henne med bestevenninnen har Annabell holdt avstand fra kjærligheten. Men dette viser seg å bli van...