2.Bölüm Balo Gecesi

95 14 8
                                    

Bu balo gecesi zenginleri içinde barındıran bir geceydi. Kevin zengin ortamlarda hiç bulunmadığından bir baloda nasıl davranacağınıda bilmiyordu. Kevin' in patronu olan Mayk Kevin' a kızı Elisa' yı baloda korumak görevini vermişti. Elisa güzel lükse fazla önem vermeyen insanları küçümsemeyen babasını çok seven aynı zamnda da anevrizma hastalığı yani beyinde baloncuklar oluşan amansız fakat kimsenin bilmediği bir hastalığı da vardı ama Elisa kendi ile barışık birisi olduğundan hastalığından korkmuyordu. Bu durumda Kevin ilk başta böyle bir görevi üstlenmekte tedirgin olsada yapmak zorunda kaldı.
Kevin patronun kızının kendisini aşağılayacağını düşünmemiş de değildi.
Kevin öncelikle arkadaşı John' dan bir takım elbise istemişti. John da kıymetli arkadaşına fakirhanesinde bulunan nacizane takım elbisesini takdim etti.
Kevin takım elbisesini giydikten sonra mahallesinde bulunan berberde saçını yaptırdı. Ve patronunun evine doğru yola çıktı. Ve patronun kızı Elisa'yı
Evden aldı. Elisa araba ya bindi ve Kevin' e
- Bana o güzel isminizi lütfeder misiniz.
Diye seslendi. Kevin da titreyen sesi ile
- Kevin efendim. İsmim Kevin.
Dedi. Elisa ise Kevin a
- Kevin ha. İsmin güzelmiş Kevin.
Kevin ise
- Teşekkür ederim efendim.
Dedi. Elisa çılgın bir kız olduğundan Kevina hiç beklemediği bir soru sordu
- Hey Kevin bu gece baloya gitmeyip senin yaşadığın yerlerde gezelim senin yaşadığın ortamlarda bulunalım ben öyle yerlere gitmeyi hayal ediyorum.
Belki kötü gelebilir ama tükürmeyi öğrenmek istiyorum. Sobada kestane pişirmeyi o kestaneden yemeyi istiyorum. Anlatabiliyormuyum Kevin.

Kevin da titreyen sesiyle
- Tabi tabi efendim siz nasıl isterseniz.
Diyip rotayı kenar mahallesine doğru çevirdi. Kevin için biraz garip gelen bu teklif bi yandanda iç açıydı patronun kızı onunla bir gece geçirecekti.
.
.
.
Yorumlarınız benim için çok önemli okumanin nasil gittiğini benimle paylaşırdanız sevinirim 
Devamı diyer bölümde

Aşkın GölgesindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin