Elisa ile Bir Gece

60 7 1
                                    

Kevin Elisayı kendi fakirhanesine getirmekten biraz da utanıyordu.
Ama Elisa' nın böyle kötü kalpli bir kız olduğunu  düşünmüyordu. Kevin in evine vardiklarinda Elisa çok mutlu gözüküyordu. Kevin da Elisa ' nın böyle mutlu olmasında baya hoşnuttu.
Kevin hemen bahçeden kki odun kapıp fakirhanesi' nin sobasını tutuşladı. Sobanın verdiği ısı Elisa' nın resmen kalbini ısıtıyor ona bir güven veriyordu. Kevin dolaptan kestahaneleri çıkarttı. Ve Elisaya uzattı fakat Elisa nasıl kestahane pişireceğini bilmiyordu bunu sadece televizyonlarda görmüştü.
Elisa Kevina seslendi.
-" Hey Kevin! Ben kestahane pişirmeyi bilmiyorum.. Bana kestahane pişirmeyi nasıl yaptığını gösterebilirmisin? "
Diye sordu Kevin ise titreyen sesiyle anlatmaya başladı.
-" Efendim ilk önce kestahaneleri yıkamamız gerekiyor ondan sonra kestahanelerin üstünde bıçak ile bir kere geçmemiz gerekiyor. Onuda yaptıktan sonra kestahaneleri sobanın üstüne bırakabilirsiniz. "
Elisa Kevin' anlatıklarını anlamışcasına kafasını salladı.
Kestahaneleri pişirdikten sonra Elisa kestahaneden sadece bir tane yedi ve Kevin' a seslendi
-" Kevin bence baloya geri dönmeliyiz. Babamın seni benim yüzümden işten kovamasını istemem." Dedi.
Kevin da
-"Siz nasıl isterseniz efendim."
Diyerek arabayı eve doğru sürdü ve Elisayı evine bıraktı. Elisa hayatında hiç böyle bir gün geçirmemişti.
Kevin da hiç böyle bir gün geçirtmemişti.
.
.
.
.
YorumlArınız önemli
Vote lemeyi unutmayalim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 22, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşkın GölgesindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin