Co mám dělat teď? On mě políbil a já mu bez jakéhokoliv slova utekl protože jsem nechtěl, aby zístil co jsem zač. Že jsem jen obyčejný sluha.
Po tom co jsem dorazil domů jsem si lehl do poslele a snažil se usnout, ale nemohl jsem na něj přestat myslet. Co si o mě asi teď myslí? Musím to vymyslet něják abych se mu mohl omluvit za to že jsem beze slova utekl. Po nějáké době jsem konečně usnul.-------------------------
Ráno jsem se brobudil jako jako každé jiné ráni brzy a udělal svou dení práci. Když ae matka vzbudila šla se podívat na otce nechápal jsem proč nikdy dřív to neudělala. Po chvíli přišla za mnou a řekla: "Dnes nás na ples odvezeš ty otci není dobře. Vezmeš si jeho věci a upravíš se ať nás neztrapníš. Budeš čekat celou dobu u kočáru. Rozumíš?" Cože otec se necítí dobře co se mu stalo? "J-jistě rozumím." Odpověděl jsem. "Mohu se podívat na otce jen na okamžik?" Zeotal jsem se. Macecha se na mě nejistě podívala ale pak přikývla. "Děkuji." Zašel jsem do pokoje otce a podíval se co mu je. Byl celý vyčerpaný a propocený zřejmě měl i horečku. Spal takže nevědél že tam jsem. Jak jsem se ujistil že to není nic vážného odešel jsem zpět vykona s vou práci. Když se začalo stmívatsestry a matka se začali chystat na večer. Já se jen na rychlo opláchl ablékl si otcovi věci ještě jednou jsem ho zkontroloval a pak jsem šel za macecho a sestrami. A vyjeli na ples.
---------------------------
Po příjezdu jsem ještě chvíli čekal u kočaru a když jsem si byl jistý že macecha odešla. Vyšel jsem dozadu k balkónu a vešel po schodech nahoru. Kde čekal Ichiga když si mě všiml začal ze sebe koktat omluvu za pusu. Já ho ale zarazil a snažil se ze sebe vypačit omluvu že jsem utekl a že dřív nežmu něco řekne musím mu prvně říct něco já. "Víš.... já jsem- " zarazil jsem se protože jsem uviděl macechu jak stojí ve dveřích vyděsil jsem se a uplně ořestal vnímat co se tam teď ďeje. Najednou se na mě Ichigo podíval s nechápavím vírazem a řekl: "Renji co to má znamenat?" Chtěl jsem mu to vysvětlit ale než jsem cokoliv s tačil řict už se do toho zase míchala macecha. To už asi na Ichiga bylo dost a zakřičel na mě: "Tak už dost už tě nechci nikdy vidět!!" Jak to může říct bez toho abych mu to alespoň vysvětlil. Udiveně jsem se na něj podíval ucítil jsem jak mi začínají téct slzy. Radéji jsem utekl aby mě v takovém stavu nemusel vidět. Nešel jsem ke kočáru ale dál ze zámku k maminčinému hrobu. Co mám teď dělat?? Když se ukážu doma macecha mě nejspíš zabije ale když se nevrátím co se mnou bude? Nakonec nsem se rozhodl vrátit odezl jsem macechu se sestrama domů a dělal jsem jako by se nic nestalo.
Proč se to celé tak zničilo?
ČTEŠ
Cinderella man and prince
RomanceVsichni urcite znate pohadku o Popelce. Co by se vsak stalo kdyby to nebyla popelka ale popelak a princ by zustal princem? doufam ze se bude libit.