Po příchodu domů jsem nemohl myslet na nic jiného než na povídání s princem teda s Ichigem byl to první milí člověk co se mnou mluvil (když nepočítám otce).
Druhý den jsem musel poslouchat jak si stěžují sestry na to jak si nestihli zatančit s princem že tam skoro nebyl a já nevím co ještě. Odpoledne se sestry začali chystat na druhý ples a samozřejmě že chtěli nějáké nové lepší šaty a tak dopoledne matka jela do města a koupila jim lepší šaty. Po naaoikání do šatů a upraveni mape-upem mohli vyjet na ples. "Né že budeš dělat problémi mezitím co budeme pryč!" Okřikla mě naposledy matka než odjela.
Po odjezdu se za okmžik zjevila víla s druhými mími šaty na půjčení i s běloušem. "Tohle je na tvúj druhý ples zítra už nemůžu přijít tak si dnešek pořádně uží." Řekla a zmizela. Sedl jsem na bělouše a odjel na zámek. To je hrozný tohle je nejspíš naposle co si s princem popovídám pak budu zase sám. Dojel sem do zámku a né že bych šel do hlavního sálu ale šel jsem po schodech na valkón kde už čekal princ. "Baf" vybafl jsem na něj. Leknutím sbou trhl. "Co to děláš?" Zeptal se. Usmál jse se : " Promiň když jsem vyděl jak se tu soustředíš tak jsem si nemohl pomoct a vybyfl na tebe." Udělal jsem provinilý výraz. Pak jsem si všiml stolu s jídlem za ním. "Co to má být?" Zeptám se. " No říkal jsem si že kdyby nám vyhládlo tak by jsme si mohli něco smlsnout. Co ty na to?" Podívá se na mě. Já jen přikývnu a usměju se. "Tak co budeme dělat dnes? Máš něco naplánováno nobo tak?" Zeptám se.
"No tak prvně se nejíme a pak by jsme si třeba mohli zatančit říkals přeci že rád tančíš ne?" Já jen přikývnu a sednu si ke stolu. "Tak jseme jíst?" Těď si ke stolu přisedne Ichigo a pustí se do jídla.
Po jídle si chvilku povídáme a pak jdeme tančit. Výhoda je že ze salu k nám pronikala jemně hudba. Tančili jsme a tančili dokud se meozval první odbití púlnoci. Chtěl jsem se mu vytrhnout ale nedal se a místo toho se se mnou zaklonila políbil mě.... CO ON MĚ POLÍBIL? Rychle jsem se vytrhl a bez jakývkoli slov odešel rychle nasedl na bělouše a zmizel.
Co mám teď dělat? Neměl jsem takhle mizet nez jakýhkoliv slov ale tak aspoň nezístí že nejsem ten za koho mě má.-_--------------------------------------------------------------------------------------------
Doufám že se tato kapitola líbila a žedává smysl. :-)
ČTEŠ
Cinderella man and prince
RomanceVsichni urcite znate pohadku o Popelce. Co by se vsak stalo kdyby to nebyla popelka ale popelak a princ by zustal princem? doufam ze se bude libit.