ÖBEL- DUYURU 2

42 9 0
                                    

Multimedia: Yiğit

Yiğit'in Ağzından

"Yiğidom yavrum varmı sigaran?"
Semihe paketi uzatırken

"Ulan yumuşak beyinli sana kaç kere daha dicem lan benimle böyle konuşma diye dingil"

"Ayy aman aman benim ballı kurabiyem kızmışmı, kızma be bebeğim"

"Bak hala devam ediyo beynini siktiğimin çocuğu"

"Arda evladım bırak arkadaşının kafasını

"Kaan insene oğlum arkadaşının sırtından

Çocuklar bi sessiz oluun!! Beni dinleyiin!! Kime diyorum ben ya Batuhaan balgam atmayı kes artık."

Semihle tartışmama müdür beyin bağırışları engel oluyodu. Hayır yani her sene bizi böyle mal gibi niye tutuyor daha anlamış değilim.

Ne güzel şimdi 12 olup sınav bahanesiyle okula gelmemek vardı. Ama kaldığım için 11'i tekrar okuyup kel Hasan'ın -müdür- çenesini çekmek zorundayım.

Müdür hala bağırışlarına devam ederken bu salakların susmayacağını bildiğim için kürsiye çıktım.

"Hocam verin mikrofonu ben onları susturmasını bilirim" diyip kel Hasan'ın elinden mikrofonu kaptım.

"Lan dingiller"

"Evladım çok ayıp arkadaşlarına karşı biraz saygılı ol."

Müdüre kafa sallayıp tekrar konuşmaya başladım.

"Lan sevgili dingiller, şimdi hepiniz o değerli çenelerinizi kapayıp kel Ha- yani müdür beyciğimizi dinlesin. Yoksa olacaklardan sorumlu olmam"

Herkes ağzına fernuar çekip pür dikkat dinliyordu. Aferin aferin adam olcak bunlar abisi.

"Buyrun hocam şimdi lütfen çok kısa konuşup bizi rahat bırakın"

Göz kırpıp cool bi şekilde bizimkilerin yanına geçtim.

"Kanka sen bu adama çok kıyak yapıyon inşallah sene sonuda oda sana yapar"

"Oğlum valla ha ama adam hala bana ters amk."

"Çocuklar biliyosunuz ki Özel Başar Kız Lisesi ve Erke Lisesi olmak üzere 2 tanedir ve farklı semtlerdedir."

Şu içinde lolitaların bulunduğu okuldan bahsediyor.

"Yıldıray Başar yani okulların sahibinin özel isteği sonucu liseler birleşiyor ve Özel Başar Lisesi olmak üzere tek bi ada sahip olacak."

Lan ne demek birleşiyor!.

"Yine ikiside kendi semtlerinde kalacak ama sizler ve diğer okulun kız öğrencileri eşit şekilde dağıtalacaksınız. Pazartesi bu uygulama başlayacak.Karşı okula gideceklerin ismi sınıf kapılarındaki listede yazıyor. Hadi şimdi dağılın."

"Oğlum kızlaar geliyoor laan."

"Sonunda erkek hormanlarım oynayacak, sonunda karşı cins görücem"

"Kankalar ben doğru duydum demi biz şimdi çıtırlarla aynı ortamdamı olucaz?"

"Doğru lan doğruu Allaahh yaşadık vallaa"

Amk azmışları. E haklılar bi yandan 2-3 senedir kız görmüyoz aq hep erkek hep erkek yakında birbirimize kayıcaz diye korkar oldum.

"Lan Yiğit kanka ordamısın?"

"Yiğit kız kelimesini duyunca transa geçti ahahahahahah"

Kadir'in kafasına bitane geçirdim.

AŞKA DUYURUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin