Gizli Sapığım mısın ?

41 9 0
                                    

Multimedia : Naz, Sera ve Dolunay (Öncelerden bi resim)

'' Tamaam annee''

Anneme zilyonuncu kez tamam dedikten sonra kapıyı kapattım ve sitenin çıkışına doğru yürüdüm. 

'' Kolay gelsin Eşref amca'' 

''Saolasın kızım'' 

Eşref amca sitenin çıkış kapısını açarken son kez etrafa göz gezdirdim. Anlaşılan Sera ortalıklarda yoktu. Cebimden telefonu çıkardım ve rehberden 'Maloş' ismi tuşladım. Evet Nazla birbirimizi böyle saçma şekilde kaydederiz. 

''Heaaa''

Hayvan.

''Nerdesin len davar ?''

''Yatağımdaaa''

Bu kız cidden mal. Sözde bugün buluşcaktık ama Naz hanım hala yataktan kalkmaya tenezzül etmemiş.

''Ne demek yatağımda len. Kalk çabuk o yataktan ve yarım saate hazır ol. Bugün buluşcaktık unuttum deme bana''

''Madem dememi istemiyosun demem bende öyleyse kankacım''

Al işte biliyodum unuttuğunu.

''Naaz!! ''

Biraz fazla cırlamış olmalıyım ki karşı sitedeki Meliha teyze bile balkondan baktı bana.

''Eh be kızım az yavaş cırla, sağır oldum sayende''

''Yav he he.. Neyse dediğimi dedim ben canım kankacım yarım saaate kapındayım hadi öptüm'' diyerek suratına şak diye kapadım. Evet şimdi taksi bulma zamanı. Arkamı dönüp Eşref amcaya şirince seslendim.

''Eşref amcaa acaba bana birtanecik taksi çağırabilirmisin?''

 Bide panda misali gülümsedimmi tamamdır bu iş. Eşref amcada sevecen şekilde gülümseyerek karşılık verdi.

''Taksi isticeğini bildiğimden çoktan çağırdım bile kızım, gelir bi 5 dkya''

Bu adam valla zeki. 

''Çok teşekkür ederim Eşref amcacım''

''Önemli değil kızım.''

Son kez gülümseyerek önüme döndüm. Yarın yeni okulumda ilk günüm olucaktı ve Naz'sız bir yıl geçirecektim bu yüzden cuma günü bugün full beraber gezip takılmak için plan yapmıştık. Ama gelin görün ki bizim şaşkın ördek unutmuştu. En iyisi taksi gelene kadar twittera bakmaktı. Azıcık havam olsun 23 bin takipçim varda :D:D:D:D 

Anasayfamdaki twitleri okurken yanımda beliren gölgeye gözüm kaydı. Kafamı çevirdiğimde o gölgenin Sera'ya ait olduğunu farkettim. 

''Günaydın'' 

Sonuçta iki yabancı gibi davranamazdım.

''Sanda günaydın''

Sanırım oda benimle aynı şeyi düşünüyodu. Önceden hep ikimiz beklerdik taksiyi Naz Sera ben takılırdık gezerdik şimdi ise ayrı ayrı. Ve bu cidden canımı fena halde yakıyodu.

Önümde duran taksiye doğru adımlarken benimle beraber Sera'da aynı şeyi yapıyodu.

''Taksi benim yalnız''

Yan bi bakış attı bana.

''E bundan banane''

Uyuz.

''Ne demek banane ya o zaman çekilde geriye bineyim sende başka taksi çağır bekle.''

''OOff Dolunay çocuk musun ya ? Yemedim taksini al bin.''

AŞKA DUYURUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin