O gün dünyalılar için en büyük tehlike günüdür.Çünkü bunun kadar en tehlikelisine rastlamamışlardır.
Onun için tüm dünyadaki devletler bir konseye çağırılır.Her bir devlet başkanı farklı farklı fikirler yürütüyordu.Konsey başkanı"Evet dostlarım!Hepiniz haklısınız!Ama en mantıklısını seçmek zorundayız!Burası kos koca konsey!Bir sürü devlet başkanları var!Biz bunun hangilerini seçelim!"der.Bunun üzerine bir başkan"Doğru!Bence,bir sürü jet gönderelim Dünya ile Mars'ın taraflarına.Böylece ayağımızı denk almış oluruz!Nedersiniz?" Konsey başkanı" Evet,mantıklı!" Bu sefer başka bir ülkenin başkanı"Savaş jetleride olabilir!Onlar her an saldırabilir!Onlar saldırdığında bizde karşılık verebiliriz!" Konsey başkanı gözlerini büyüterek"Hmm!Daha da mantıklı!der.Bu sefer başka bir başkan"Evet doğru!Savaş jetleri olur!Onun yanına da keskin nişancılarıda koyarız! Konsey başkanı"Evet buda mantıklı!"der.
Mars,
Marslılarda nasıl saldırıcaklarını tartışıyorlardı.Onlarda bir konseydeydi:
Evett!Uzaylı dostlarım!!
Bu gün bizim için en güzel gün olabilir!!"dedi sinsice.Tüm Marslılar kötülükle güldüler.
Konsey başkanı Uzaylı Kolombi:
Evet!
Ne zaman başlıyoruz!
Şimdi başlayalımmı?"dedi.Herkes yani uzaylılar"Evettt!!"diye bağırır.Konsey başkanı Kolombi savaşçı uzaylılara seslenerek,:
Tüm negatif sihirleri hazırlayın.Dünyalılarla savaşmaya gidiyorsunuz!Aslında bu, size verdiğim en kolay görev!Çünkü onların teknolojileri bizden çok zayıf!Hahahahaha!!!"diyerek kotülükle gülüyordu.Onun arkasından tüm uzaylılar gülüyordu.Kolombi:
Orası bizim olacak!Orayı ele geçirdiğimizde ilk iş insanları buraya tıkmak olacaakk!Hahahaha!"diyerek kötülükle güler.O konuşmadan sonra tüm Marslı askerler sihirli negatif güçleri alırlar.Bu onların son teknoloji silahlarıdır.Hatta orada herkese beleşti.
Tüm uzaylılar silahlarını aldı ve uçuş emirini alarak dünyaya doğru yola çıktılar.O sıralardada Dünyada konsey bitmiş.Hatta uzayda savaş jetleri,jetler hazırdılar.
Bir anda siren çaldı tüm jetlere.Herkes hazırlandı.Çünkü Marslılar istilaya geliyordu.Marslılar insanları gördü ve"Vay vay vay!Korkularından önlemde almışlar!"dedi sinsice.Marslı subay uzaylı askerlere emir vererek"Saldırınnn!!"dedi ve bir anda negatif topları dünyalıların üzerine yağdırdı.Çok garipti, çünkü orası bir tür uzaydı.Orada jetten ve ufodan başka ne hızlı gidebilirdiki?
Tüm negatif toplar jetlerin üzerine geldi.Aslında bazılarına geldi.Diğer jetleri ıskalamıştı.Sonra dünyalılar harekete geçtiler.Ama malesef gülünç bir durumdu.Çünki çok yavaş gidiyordu.Bu duruma göre Marslı subay"Hahaha!Buna mı mermi,kurşun diyorlar!Hahahahaha!Onları bu halleriyle bile yenebiliriz!"dedi ve o sırada kurşunlar üzerilerine geliyordu.Subay başka taraflara baktığı için onun ufosuna kurşun yağdı."Olamazzz!"dedi haykırarak.Dünyalılardan Mark,o atışı yaptığı için ödüllendirilecekti.Ama Marslılar sinirlenerek"Sen nereden alırsın bu cesareti!"diyerek Mark'ın jetine ateş ettiler ve malesef Mark'ın jeti düştü.Artık o ödül gitmişti...
Bu atışmalardan sonra Marslılar ve Dünyalılar aynı eşitlikte kayıp verdiler.
Marslılar inanamayarak "Bu,nasıl olur.Oysa biz onlardan teknoloji olarak çok güçlüyüz!" dedi inanamayarak.Sonra pes etti ve"Hayır bu olacak şey değil!Tüm askerlerimizin ufoları düşmüş!Eğer savaşmaya devam edersek bu sefer sizde o kayıplardan olabilirsiniz!Geri çekiliyoruz!Ama unutmasınlar,tekrar geleceğizz!!"dedi büyük bir sinirle ve geri çekildiler.Bu durum Dünyalıları çok sevindirmişti.Çünkü ilk defa kendilerinden güçlü gezegeni yeniyorlardı.O an kendilerinden gurur duydular.
Bunu duyan konsey:
Ne bu harika!Onları yendik!Bu muhteşem bir şey!Bu gün büyük bir parti var!Herkes (tüm dünyalılar)davetlidir!"diye herkese duyurdu..Bu durumu duyan Marslı Kolombi:
Bunu nasıl yaparsınız!O eziklere nasıl ezilirsiniz!İnanamıyorum size!Şimdi kim bilir şimdi onlar büyük bir kutlama yapıyorlardır!Bu gün onlar kutlamaya yapıyorlarsa,sizde bir işkenceye uğrayacaksınız!!!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dünyalılar Marslılara Karşı
FantasyDünya ile Mars o zamanlar bir antlaşmaya varmışlardır.Çünkü,o zamanlar Mars çok sıcaktır. Marslılar,Dünyalıları kıskandıkları için Dünyaya gelmek isterler. Ama buna Dünyalılar izin vermez. Hem dünya halkı istemezler,hemde yöneticileri istemez. Marsl...