2. Bölüm

2.3K 17 79
                                    

Merhaba 😔😔 Moralim bozuk olduğu için baya bir geç geldi yeni bölüm. Üzgünüm. Bide bu sıralar terör olayları nedeniyle ertelendi. Bu bölümü elimden geldiği kadar uzun yazmaya çalışacağım ama ne kadar becerebilirsem kusura bakmayın ve bir önceki bölümde yanlışlıkla kızın adını Derin yapmışım kızın adı Defne. Düzelttim ama belki değişmemiştir diye söylüyorum. İyi Okumalar...

Multimedya: Demir

Defne'den★★

★★2 gün sonra. ★★

Herşey gün geçtikçe acısını azaltıyordu. Benimde yavaş yavaş acım azaldı. Bugün okulların açılımı olan lanet pazartesi ve öğrencilerin en nefret ettiği gün. Bir öğrenci olarak benimde en nefret ettiğin gündür Pazartesi günü. Bu okula gitmediğim 5. Gün. Aslında hafta sonunu saymazsak 3 gün de denilebilir. Neyse. Çok uzattım ben galiba. Yatağımda o lanet alarm sayesinde kalkıp bir zombi misali banyoya girdim. Rutin olan işlerimi halledip aynaya baktım. Şu 5 gün içindeki halimden farklı birşey olmamıştı. Gözler kırmızı gözaltları morarmış ve şişmiş. Gözlerimi fondotenle biraz kapatıp tekrar aynaya baktım. Biraz geçmişti ama hala kendini belli ediyordu morarıklar. Fazla umursamadan odamla birleşik olan banyodan çıktım. Giysi dolabımın önünde birkaç saniye baktıktan sonra siyah dar pantolonumu ve hafif göbeğimi açıkta bırakan siyah, üstünde beyaz harflerle "I Don't Care" yazan tişörtümü geçirip makyaj masamın karşısına oturdum. 5 gün önce tecavüze uğramam ve hayatımın kararması umrumda değildi. Zaten hayatım bok gibiydi. Bir fark olmadı yani. Makyaj masamdan Eyeliner ve Maskara alıp düzgünce sürdükten sonra kalkıp siyah kurukafalı çantama bir defter, bir kalemkutu ve birde siyah gözlüklerimi attıktan sonra omzuma attım çantamı ve odamdan çıktım. Ablamı beklemeden gidecektim zaten şuan 1 saat erkendi. O yüzden oyalana oyalana siyah Ferrarime bindikten sonra ilk radyoyu açtım. Rastgele ama güzel bir şarkı tutturduğumda keyifle gülümsedim. Justin Bieber'i ne kadar sevmesemde Sorry ve What Do You Man şarkılarını seviyordum ve şuanda Sorry şarkısı çalıyordu. Gaza basıp şarkıya eşlik ettim biraz. Birkaç dakika sonra sıkılıp gazı kökledim. Hızla okula girip drift yaparak arabamı cool bir şekilde park ettim. Yan koltukta duran çantamı alıp arabadan indim. Sigaramı yakıp yavaş adımlarla okula doğru yürümeye başladım. Sigara dumanını her içime çektiğimde ciğerlerimi hafif yakan sızısı hoşuma gidiyordu. Dumanını dışarı üflemek ayrı bir zevkti zaten. Yavaş yürüdüğüm için okula adımımı atar atmaz sigaramda bitmişti. Okulda kimse yoktu. Zaten hangi salak okula 1 saat kala gelirdiki?

Cevap veriyorum.

BEN.

Biraz (!) merdiven çıktıktan sonra sınıfının kapısını açıp içeri girdim. Girdiğimle kaşlarımı çatmam bir oldu. Korksamda belli edemedim. Zaten benden istediğini aldı. Zaten anlamışsınızdır kim olduğunu ama ben yinede söyliyim.

O gün bana tecavüz eden çocuk duruyordu karşımda. Umursamayıp çantamı en arka ve cam kenarına atıp sınıftan çıkmak için adımlarımı kapıya yönlendirdim. O gün her ne kadar ona dayanamamış olsamda son iki gündür kendi kendime sabah akşam demeden çalışmıştım. Kum torbasını yumruklamıştım. İlk başta 5 sonra 10 sonra 25 er kiloluk dambıllarla çalışmıştım. Spor salonu büyük olduğu için çevresinde koşmuştum. Biliyorum yetersizdi. Ve iş işten geçmişti. Ama birdaha bu olayarı yaşamamak için çalışmak zorundaydım. Kolumun sert ellerle tutulmasıyla düşüncelerimden ayrıldım. Kaşlarımı çatıp arkama döndüm ve hiç düşünmeden yumruğu suratına geçirdim. En güçlü yumruğumu kullanmıştım ama adamın sadece kafası yana çevirilmişti. Ben yere düşer falan zannediyordum. Ama neyse. Adam sinirle bana doğru gelirken arkaya doğru bir adım asla atmadım. Dibime kadar girip gözlerime bakınca

TecavüzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin