Dziękuję LettersAreFun za nominację ❤️Pytania :
1. Ile książkę masz na swoim koncie? Jaka ulubiona?
Aktualnie mam w bibliotece osiem. Byłoby ich więcej, ale ostatnio nie mam ochoty na czytanie i ogólnie na nic :( Ulubionej chyba nie mam.2. Wolisz przebywać w pomieszczaniach, czy na świeżym powietrzu? Dlaczego?
Trudno mi powiedzieć, bo ogólnie to zależy to od mojego nastroju ...3. Morze czy góry? Dlaczego?
Kiedyś kochałam morze, ale przestawiłam się na góry, hahah. Nad morzem główną atrakcją jest plaża i w sumie plaże wyglądają podobnie, a góry są raczej różne XD4. Dżins (Jeans) czy dres?
Oczywiście, że jeansy. W dresach nie czuję się za dobrze :(5. Ulubiona pora roku? Czemu?
Jesień! Dlaczego? Cóż ... jesienią jest tak pięknie ... opadają liście, w parkach jest mega ślicznie (kocham chodzić do parków :)) ... Jesień jakby usprawiedliwia bycie smutnym. Chodzi mi o to, że jak jesteś smutny/a i ktoś się pyta dlaczego to odpowiadasz, że przez pogodę i w sumie jest wtedy koniec tematu :)6. Jakim żywiołem się czujesz?
(ogień, woda, ziemia, powietrze)
Przypominała mi się rozmowa z Patrykiem o żywiołach XD. Tak jak wtedy stwierdzam, że jestem wodą, bo ogólnie to raczej jestem spokojna, ale czasami potrafię zamienić się w tsunami.7. Masz jakieś zwierzątko? Jakie? Lubisz w ogóle zwierzęta?
Niestety, ale nie mam zwierzęcia. Chciałabym mieć psa, bo kocham pieski, ale w najbliższym czasie nie zapowiada się na to, żebym jakiegoś miała :(8. Poznałeś/aś już jakąś inną kulturę? Jaką?
Oczywiście, że poznałam! Niemiecką, hahah.9. Chciałbyś!abyś mieszkać za granicą? Jak tak, to gdzie?
Od kilku lat chciałam zamieszkać w Niemczech i udało mi się w końcu ❤️❤️10. Jak sobie radzisz ze stresem i tymi gorszymi dniami?
Nie radzę sobie ... Gdy mam np. test, na który umiem to i tak się stresuję, i jestem jak :"Na pewno źle mi pójdzie", "Pewnie da jakieś trudne pytania" itd., a gdy mam gorsze dni to wpierdalam słodycze, słucham smutnych piosenek, które jeszcze bardziej mnie dołują, myślę o wszystkim co kiedykolwiek źle zrobiłam/powiedziałam i/lub oglądam smutne filmy.11.Ulubiony wokalista/ka, zespół i utwór?
Cóż ... na pewno nie zaskoczę Patryka, że jest to Selena, hahah. Lubię też Justina, Miley, Arianę, Taylor, Dawida I One Direction. Na ten moment mam kilkanaście ulubionych piosenek : "Love yourself", "Where are u now", "I'll show you", "What do you mean", "Sorry" Justina, "Perfect", "Drag me down" 1D, "Good for you", "Kill me with kindness", "Same old love", "Hands to myself", "Nobody", "Perfect", "Sober" Seleny. To chyba wszystkie, hahah ❤️Nie nominuję nikogo, bo najzwyczajniej w świecie nie wiem kogo, nie mam weny do wymyślania pytań i po prostu mi się nie chce XD
CZYTASZ
DO YOU LOVE ME?
Teen FictionHistoria opowiadająca o dziewczynie, której ojciec jest alkoholikiem, a matka? Cóż ... zdradza ojca. Ojciec dziewczyny wybacza swojej partnerce zdrady, bo jest po prostu w niej ślepo zakochany i nie widzi tego ile razy już go zdradziła oraz tego że...