Bölüm 3 - Yalnızlık

79 3 3
                                    

Birden yüzüme buz gibi suyun dökülmesiyle irkilerek kalktım.
Ece yanımda dikilmiş sırıtıyordu, bilmiyordu ki en nefret ettiğim şeyin bu olduğunu.

"Kalk uykucu okula geç kalıcaz senin yüzünden" deyip yorganımı üstümden çekti.

"Ya Ece ne olur 5 dakika daha" diye söyleniyordum gözlerim kapalı.

"Sen Rüzgarı nereden tanıyorsun?" diye bir soru sordu Ece. Rüzgarın adını duymamla ayağa kalkmam bir oldu.

Ece birden kahkaha atmaya başladı, ne vardı ki bu kadar komik olan.

"Rüzgara karşı bir şeymi hissediyorsun bakayım sen?" diyerek kahkahalarına devam etti.

"Ne alakası var Ecee! Sadece uykum kaçtı o kadar."

"Tabi canım öyledir"

"Öyle başka ne olabilirki"

"Bana yalan söyleme Selin. Rüzgara nasıl baktığını gördüm hem Melisin saçınıda rüzgarı kıskandığın için çekmedin mi?"
dedi aslında doğru söylüyordu.

"Ama ben Rüzgarı sevmiyorum ki sevsem hissederim, Rüzgara karşı hiçbişey hissetmiyorum ben Ece saçmalama." diye çıkıştım.

"Peki öyle olsun ama bence öyle değill" dedi bende hem eğlenip hemde konuyu değiştirmek için ayağa kalkıp Eceyi gıdıklamaya başladım.

"Ay sen gıdıklanıyomuydunn " deyip devam ettim maksat konu dağılsın dimi.

"Ya tamam tamam sustum yeter ahahah" bende bıraktım sonunda.

"Saat geç oldu çabuk hazırlan ben hazırım bile"

"Tamam canım 5 dakikaya hazırım ben" deyip dünkü kıyafetleri giymeye başladım. O sırada Ece odadan çıkmıştı.

Ben hazırdım, aşağıya inip Eceyi aramaya başladım. Ecenin annesi beni kahvaltıya çağırsada aç olmadığımı söyledim ve teşekkür ettim.

Ece dışarıda beni bekliyordu, çantamı alıp hemen yanına gittim. Kapının önündeki taksiye binip çabucak okula geldik.

Kimse yoktu okulun bahçesinde, ders başlamıştı büyük bi ihtimal, Ecede benim sınıfımdaymış niye hiç farketmediysem onu.

Beraber sınıfa çıktık ama kimse yoktu.
"Nerede bunlar ya" diyip Eceye baktım.

"Ay bugün beden dersimiz vardı konferansta olmalılar"diye söyledi.

"Tamam o zaman çabuk inelimde yok yazılmayalım"
İkimizde koşarak en alt kata indik ve konferans salonuna girdik.

Hoca daha gelmemişti iyiki, ikinci günden yok yazılmak istemem.

Rüzgarda oradaydı, beni farketmedi ama. Bende onu görmemiş gibi yapıp boy sırasına geçtim. Hoca çok geçmeden geldi ve yoklamayı alıp bize bahçeye çıkmamızı söyledi neymiş koşu yarışması yapıcakmışız bide bu sıcakta!

Ece hemen yanıma geldi
"İlk günden bu yapılırmı ya" diyip dert yandı aynı benim durumumdaydı Ecede.

"Bu bedencinin kafasını futbol topu gibi oynamak istiyorum yemin ederim!"
diye sert bi şekilde konuştum. Ya zaten yorgunum uykumu bile alamadım.

Tam o sırada Rüzgar söylediklerimi duymuş olucak ki bi kahkaha attı ve yanıma geldi.

Ben hiç pas vermedim tabiki.

"Selin naber?"

"Sanane?" dememle inşallah bana ergen gibi tabirler kullanmaz ama söylese bile hak veririm yani.

YenidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin