Bölüm 5 - Kaza

56 4 1
                                    

Rüzgarın Ağızından;

"Ne saçmalıyorsun be sen! Ben senin evine yardıma ihtiyacın olduğu için gelmiştim, sen ne yaptın? birden üstüme saldırdın, beni durduk yere öpmeye başladın. Ben sana hiç birşey yapmadım, sonrada hemen gittim zaten."

Melis birden kahkaha atmaya başladı. Bu kız gerçekten hasta, şimdide durduk yere gülüyor.

Sonradan anladım melisin planını, Selin.. onun bu yalanlara inanması için söyledi bunları.

Hemen melisin boğazına yapıştım;

"Eğer Seline bişey olursa hiç düşünmem seni öldürürüm anlıyormsun?" boğazını bırakıp hemen odadan çıktım. Selini heryerde aradım ama yoktu.

Kızın ayağı sakat fazla uzağa gidemez diye düşündüm. Sonra masadaki boş bira şişelerini görünce deliye döndüm. Bu saatte dışarıda hemde sarhoş! Ya başına birşey gelirse diye endişelendim. Hemen montumu giyip dışarı çıktım. Yağmur yağıyordu, kim bilir ne halde şuan..

Sokaklarda koşarak selini arıyordum. Heryere baktım yoktu, bir tek anayol tarafına bakmadım. Hızlıca o tarafa doğru koştum ve selini gördüm resmen yolun ortasındaydı ve hiç hareket etmiyordu. Arabalar o kadar hızlı geliyorduki arabanın Seline çarpmaması imkansız olurdu.

Hiç düşünmeden attım kendimi ana yola o sırada Seline bağırıyordum.

"Selinn, sakın hareket etme, sakınn" dememle selin bana doğru baktı sonrada söylediklerimi hiç duymamış gibi arkasına dönüp yürümeye başladı.

Resmen ikimizde ana yoldaydık. Ona birşey olmasın diye kendi canımı hiçe sayıp Seline doğru koşmaya başladım.

"Selinnn"

Bir araba son hızla seline doğru geliyordu. Selin arabayı farketti ama çok korkmuştu hiçbirşey yapamıyordu. Acele etmem gerekti hiç durmadan seline doğru hızlıca koşmaya başladım.

Selinle aramda az bi mesafe kalmıştı, ama arabada seline çok yakındı. Hemen koşarak Selini başka bi tarafa ittim. Ama olan oldu;
Araba bana çarptı. Son anda fren yapmıştı ,fazla sert çarpmadı.

O an sadece aklımda selin vardı ve hiç birsey olmamış gibi ayağa kalktım. Selin koşarak yanıma gelmişti, neyseki ona birşey olmadı diye düşünürken hemen bana sarıldı. Ağlıyordu, Selin benim yüzümden ağlıyordu.

"Salak..salak niye atladın arabaya ya sana bir sey olsaydı.." hala ağlıyordu ve bana sımsıkı sarılmıştı.

Selin bana sarılmasıyla bütün ağrılarımı yok etti sanki.Bu anın hiç bozulmamasını istedim.

"Merak etme bişeyim yok." aslında heryerim ağrıyordu ve ayağa kalkacak durumda bile değildim ama belli etmemem lazımdı.

Ha bu arada anayoldaki bütün arabalar durmuş bize çarpan arabadaki insanlar şok olmuş gibi bize bakıyorlardı.

Bana çarpan adam yanıma gelip;.

"Evlat çok özür dilerim, biseyin varmı istersen hastaneye götüreyim seni"

"Yok amcacım ben iyiyim bişeyim yok siz yolunuza devam edebilirsiniz" diyerek gülümsedim.

Bu sırada Selinle sarılmayı bırakmıstık artık ama hala bana endişeli bir sekilde bakmayı sürdürüyordu.

Seline bakıp

"Selin gerçekten iyiyim"

"Peki ama bi hastaneye gidelim bari?"

Hastanelerden nefret ederdim, hele kokusundan o yüzden çok acil bişey olmadığı müddetce hiç hastaneye gitmezdim.

"Sadece eve gitsek olmazmı? Sen bana pansuman yaparsın." deyip gülümsedim.

"Ama ben ya canını yakarsam.." devamını getirmeden sözünü kestim.

"Saçmalama Selin zaten heryerim ağrıyor hadi gidelim" dedim sekerek yürümeye başladım. Ayağımıda incitmiştim sanırım.

Selin hemen yanıma gelip kolumun arasına girdi ve yürümeme yardımcı oldu.

"Hani ağrın yoktu " üzgün görünüyordu.

"Yok zaten, sadece eve gidelim diye söyledim" diyerek göz kırptım.

Oda sinirlenmiş olacakki hemen beni bıraktı. Bırakmasıyla dengemi kaybedip yere düşcekken Selin beni tuttu. Daha doğrusu tutmaya çalıştı.

Tüm ağırlığım selinde olduğu için birden yere düştük ben Selinin üstündeydim.

Selinle göz göze geldik, ve bakışlarımız dudaklara kaydı..

Seline yavaşça yaklaşıyordum..

Ki sokaktaki bir köpek başımızda hiç durmadan havladığı için istediğim şey olmadı. Lanet köpekk!

"Ayy köpekkk!" yaa köpek diye geçirdim içimden.

Sonrada mecburen ayağa kalktım ve Selini elinden tutup kaldırdım.

Normalde köpekten korkmam ama selin korktugu icin mecburen kaçmaya başladık .

Ev yakin oldugu icin çok geçmeden eve vardık.


YenidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin