Επιβλητικο,αυστηρο,
μονοτο.Αυτο ηταν το καινουριο μου σχολειο και καταλαβα οτι ουτε εγω ουτε ο Αλεξης θα περνουσαμε καθολου καλα.Γύρισα και τον ιδα.Και αυτος το ιδιο θα σκευτοταν.Πιρα μια βαθια ανασα και περασα την καταμαυρη καγκελοπορτα.
Οσο ποιο πολυ πλησιαζαμε το κτιριο τοσο ποιο τρομακτικο εμιαζε.Κατασπρο λες και το ασβεστοσαν,με κατακοκκινες κολονες σαν αν ειχαν βαφτει με αιμα απο τα χιλιαδες παιδια που ηρθαν πριν απο εμας.
Καθος προχορουσαμε προς την πισω αυλη ιδα μια παρεα παιδιων που φορουσαν ηδιες μπλουζες,μαυρες με μια χρυση κορονα στη μεση.
Ο ενας ηταν στη μεση απο το γκρουπ και ολοι γελουσαν οταν μιλουσε.
Μια κοκκινομάλλα απο το γκρουπ με κοιταξε και ανατρίχιασα.Τα ματια της ηταν καταχρυσα με μαυρες πινελιες στην ακρη.
Θα μπορουσα να τα θεωρήσω πολυ ομορφα αλλα ο τροπος πουμε κοιτουσε.Σκετο μισος λες και σκότωσα τη γιαγια της μπροστα στα ματια της και μετα εβαλα φωτια στο σπιτι της οταν εκείνη εκανε μπανιο και-δεν ξερω απλα πολυ μίσος.Αυτο(τη συγγραφεας ειμαι εγω ε;τελιες ιδεες δε μπορειτε να πείτε τιποτα)
Ο Αλεχ με είδε που κοιτουσα το κοριτσι και μου ψιθύρισε κατι στο αυτι αλλα δεν το ακουσα.Στο τελος αναγκαστικε να με σπρώξει για να κερδισει τη προσοχή μου.
"Βικτορ"
"..."
"Βικτορ"
"Μμμμμ;"
"ΒΙΚΤΟΡ ΜΗ ΧΕΣΩ!" "Ε;Τι εγινε;"
"Χτυπισε το κουδουνι πρεπει να παμε"
Ναι, ναι παμε ειπα πριν ριξω μια τελευτεα ματια στο κοριτσι και έμεινα άναυδος οταν καταλαβα οτι με κοιτουσε ακομα ,δε χρειάζεται να αναφερω οτι το μισως ηταν ακομα αποτιπομενο στα ματια της ε;
Αρχισα να περπαταω και σκευτικα "Αυτη θα ειναι μια ατέλειωτη χρονια_____________
Οπα οπα οπα κατσε ενα λεπτο να το σκευτω...................οne thousand years later..........ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΑΝΕΒΑΣΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ!!!οχ γρηγορα ενα γιατρο δεν ειμαι καλα,ζαλίζομαι*γκουχ* απο το *γκουχ* πολυ ποτο. Αχ Βασια εσυ και τα καμενα αστεια σου.
Δε πιραζει δτο θεμα τωρα αποφασιασα να συνεχίσω αυτο το βιβλιο (ο θεος να το κανει βιβλιο) αλλα μπορει να προχωρά λιγο αργα επιδει ειμαι τεμπελα και αυτα....
Γεια για τωρα!!:D
ESTÁS LEYENDO
The 4 Elements
Ficción GeneralΟ Βικτορ Εβανς ειναι ενα συνηθισμενο δεκατρειαχρονο παιδι που μπορεις να βρεις στο δρομο οταν κανεις τη βολτα σου αλλα μια μερα εκινη τη τραγικη μερα ολα θα αλαξουν...