Biz delhide halamin evinde kalmaya başladık. Halam bizi karşılamak için çok masrafa girmiş bende bunu ödemek için bir ise girdim. O kişinin ofisine girdim. " sey ben iş görüşmesi için gelmiştim " diye söze basladim. O koltuğuna arkasını dönüktü. " peki neler yapabiliyorsun tasarım bolumundenmi " diye sordu ben ne diyecektim onun sekreteri olmalıydım böylelikle daha fazla para kazanirdim o yuzden " hayır efendim aslında ben sizin baş sekretiriniz olarak ise başlamak istedim içinizde size yardım edince ofisinozde yardım edicem hem çok güzel yemekte yaparım yani benden ne isterseniz yapabilirim " bana dondu . " sen burda ne işin var seni hain" dedi. O gün beni odaya kapatan adam ışte buydu. " üzgünüm sizin buranın sahibi olacağınızı bilseydim buraya asla gelmezdim . Ama benim paraya ihtiyacı var aileme çok zarar getirdim. " . Bana sadece bAktı pişkin bir gülümsemeyle " peki işe alindin. Şimdi git benim evime orada yardım et ordakilere " ben biraz şaşırarak " simdi mi ". "Evet" onun evine gittim beni yaşlı ama tatlı bir karşıLadı. " kızım sende kimsin buraya niçin geldin . Birini mi arıyorsun " ben utangaç bir sekilde " hayır efendim ben su an andan itibaren onun sekreteriyim" ." Kimin batuhaninmi o gine mi değiştirdi sürekli asistan değiştirir ama sen iyi birine benziyor ben derya nur bu ailenin anneannesiyim " ben sadece hafif g ulumsedim. " ne yapmalıyım" diye sordum. Bu ev iki katlı ortopedik bir evdi iki kaplıydı merdivenleri icerdeydi. " kızım bir şey yapma " sonra bir kız güzel bir kız aşağı indi. " ov merhaba sende kimsin bakalım yeni bir sekreter mi " . Ben ne diyeceğimi bilemedim. Hem bu kimdi " sey e v evet " . Dedim bana gülümsedi " hadi gel sana evi göstereyim. " dedi beni havuza getirdi , havuz evin içindeydi ve bütün odaların Baskınlarının Kapısı buraya açılıyordu. Sonra bana batuhanin odasını gösterdi . bir fotoğraf duruyordu bu yanımda beni gezdiren kadın ve B atuydu. Ben sordum. " sen onun nesi oluyorsun?" Bana gülümsedi. " aa a sana kendimi t anitmadim. Ben onun ablasiyim biliyormusun bana su ana kadar bir sürü sekreter getirdi ama hiç kimse onu guldurmeyi başaramadı . Ve sakin onun eşyasına dokunma çok kızar . " Ev turu bitti . Ben yoruldugumu söyleyip eve gittim. Herkese olan biteni soyledim. Herkes şaşırdı. Ama bir yandan da sevindiler . Bizim buraya taşınma sebebimiz bendim. Ve abLam benim yüzümden e vlenemedi. Ben bir oda seçtim. Orası büyük ama çok tozluydu. Abla m la beraber bir giristik. 3 saatte anca bitirdik. Ben eşyalarımı yerleştirdi. Çalışma masa mi kurdum. Yatagimi serdim. Yatagimin üstüne güzel bir tül perde gibi sal gibi bir örtü çektim ama odam görünüyordu.Sonra pullu yıldızlarla susledim. Çok güzel olmuştu. Sonra direk yattım . Cunku ilk iş gunume geç kalmak istemezdim doğrusu uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorlu Ve Sonsuz Bir Aşk Hikayesi
RomanceZaman bir yaz mevsimi . Bu hikaye bir deli ama bir yandan zeki ve neşeli ve heyecanlı bir kızla, öfkeli herşeye sinirlenen sürekli somurtkan bir erkeğin hikayesi. Ama bunlar birbirrinden ne kadar ayrı durmak isteselerde kader bunları bir araya getir...