neredeyse ölüyordum

6 0 0
                                    

Oraya gittim. Ama binanin durumuna baktim cok kotu haldeydi. Orasaki bir isciyle gorustum. " sey bakarm8siniz ben biraya buranin rPorunu hazırlamak için geldim. Şey patronunuzla gorusebilirmiyim " . Bana ters bakti " bir kadının bursa ne işi okur ki " " biraya beni bay kibirli yolladı yani bay batuhan sing rayzada raporlarını cikaricam " . " kızım buranin raporu zaten çoktan hazırlandı. " .  Ne hazırlandığı. " "evet " dışarı çıktım akşam olmak üzereydi batuyu aradım " alo batuhan sing rayzada " bana bağırarak " yine ne istiyorsun " . " efendim durun kızmayın hemen şey diyecektim zaten bu rApor hazırlanmış ki ben niye tekrardan hazirlayayaim " . " hazirlYacaksin çünkü senin görevin bu ben seni ne için ise aldım sanıyorsun " " peki efendim ben hazırgiyim  telefon7 çat diye kapatti. " suna bK sen çat diye telefon kapatıyor üstü e üstlük hazırlanmış raporu tekrar hazırlamayı istiyor Allah ' im bu ne gaddarlik böyle " sonra işçilere sordum . " patronunuz nerde yukarda ikinci katta olması gerekiyor " ben çantamı aşağı kata o işçinin  yanına bıraktım. Yukarı çıktım. Bir odaya girdim. Etrafı dolaştım. Ama kimsecikler yoktu . Bir anda kapı kapaniverdi. Korkmaya basladim. Kapıya vurdum bağırarak " örsa kimse varmi yardım edin lütfen ben burda mahsur kaldim kimse varmi yardım edin " bağırdım ama kimse beni duymadı başka bir çıkış varmi diye aramAya koyuldum ama yoktu . Hava karaemisti . Dışarıda fırtına başlamıştı. Ben çok korkuyordum yavaş yavaş fikirdi gelmeye başladı . Ve kapının üstündeki tuglalar yıkılmaya başladı. Çok korkuyordum. Cama yaslandim.  Her gok guruldedignde benim yüreğim ağzıma geliyordu. Ağlamaya basladim ( Allah '  im nokur koru beni . Kim bilir ablam beni ne kadar çok merak etmiştir . Hemde doğum günümde Allah ' im kim olursa olsun beni burdan kurtarsın söz sana bir daha isyan etmeye cem abla üzgünüm abla seni dinleyip bu ise bir daha gelmemeliydim. ) sonra doğa diye dışardan sesler geliyordu. Kapıya doğru gittim. " imdat burdayım orda kim var yardım edin " sonra kapı bir and kırıldı . Gelen bY k ibirliydi. " sen bana " dedim . O ise benim elimden tuttup aşağı kata birinci kata götürdü. Dışarı cikartcakti ki. Elimi çektim " doğa yürü az sonra burası başımıza yıkılacak"  ben çok sinirlenmiş ve çok ağlayıp üzülmüştüm. " senin umrundamiyim sanki beni buraya yolladım buranin durumunu bildiğin halde ablam kim bilir ablam beni ne kadarda merak etmiştir . Ben birda ölebilirdim. Haberin varmi o kadar seslendim ama bir kişi bile beni kurtarmaya gelmedi " sonra kolumdan tuttup beni duvara yapıştırdı.

Zorlu Ve Sonsuz Bir Aşk HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin