öfkeli bakışlar

29 0 0
                                    

Sabah oldu. Onların konağında gittim doğrusu roadda bana bi3 oda verdiler. Ben batuhaninn yemeğini hazırladım. Sonra ofise gittim. Ben biraz örsa oyalandim. Sonra batu geldi . Koltuğuna oturdu ve " doğa bana ordaki dosyaları ver " dedi kabaca dosyalar masanın üstünde duruyordu ve batıda bilgisayarlaugrasiyordu verdim. " doğa bana bir kahve yap. " dedi. Ben kızdım " ben niye yapıyorum sizin bu ofisin aşçısı var öyle değilmi o ne işe yarıyor acaba " . Bana öfkeyle bakti " oyle mi bAyan doğa kumarı gupta öyle olsun siz bilirsiniz hoscakalin" . Dedi . Onun ne demek istediğini anlamistim. Bende " hemen efendim yani ben zaten öyle demek istemedim " dedim. Ama söylene söylene oradan ayrıldım kahveyi getirdim ama üstüne döktüm . Elimden kaybı verdi bana bakmadan ben hemen bana kızar diye masani n altına s aklandim. Eğildi ve bakti . " bu E curret doğa kumarı gupta ama sana yardım ediyim" beni masanın altından çıkardı onların ofisi iki katliydi çıkardı bende balkona yakindim. Döktüğü kahvenin üzerine bastım . Tam balkondan aşağı dusuyordum ki batu benim elimden yakaladı. Ben biraz şaşırdım ve kızdım "beni niye tuttun ben senin üzerine çay döktüm. " oda şaşkın şaşkın " bilmiyorum özür dilerim " dedi ve elimi bıraktı olduğu gibi yere düştüm. Ama sonuçta o beni taşıdı. Aşağı geldi ben kafam açıldığı için ona çok kızdığım için bayilmis taklidi yaptım. O beni kucaklayıp eve getirdi. Yatağın kadar yatırdı beni bıraktı. Gidiyordu ki onun yakasından tuttum bırakmadım ama hala baygın taklidi yapıyordum. Sonra bana zorla B iraktirdi.

Zorlu Ve Sonsuz Bir Aşk HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin