her zmn ki kibirli

12 0 0
                                    

Akşam olmuştu. Bugün ablamin doğum günüydü. O yuzden şirketten izin alıp erken çıktım. Eve gittim. Ogün bizi o serserilerin elinden kurtaran oğlan da ordaydibirde masanın üzerinde pasta vardı. Sanırım o almıştı. Ben masum bir şekilde yaklaştım çünkü bir yabancıyla ilk defa konuşuyordum. " sey buraya neden geldiniz " o gülümsedi . Ben sizin yeni komsunuzum babanızın doğum günü olduğunu öğrenince pastayı süslemeleri aldım geldim. Oo bu arada ben ismimi söylemeyi unuttum levent peki ya siz". Ben ne diyeceğimi bilemedim. Halam geldi. " bakıyormuş tanismissiniz .doğa madem öyle ablam gelmeden suslemelerde yardımcı ol. " ben başımı sağladım levent e dondum " bende doğa " dedim ve halama suslemelerinde yardım ettim. Ablam geldiği zmn herşey hazır durumdaydı. Ablam geldi. Içeri girdi . Ben halam ve levent doğum gününü kutladık ablam dilimini kesti ilk bana yediriyorduki halam büyüklere yedirmemi söyledi yani kendisi ne . Oturuyorduk telefon geldi "  annemler arıyor olmalı "telefonu açtım. " alo sizi unuttugumuzumu sandiniz " sonra telefondan patronu un sesi geldi, " sacmalamayi kes doğa " ben şaşırmıştım çünkü o daha iyilesmemisti. " ben şimdi soforumle bazı evrakLar yolluyorum elle yazılmış kağıtlar var içinde onu düz yazıya dokmeni istiyorum yarın sabah erkenden benim elimde olucak anlasildimi" ben çok korktum bana bağırıyordu resmen " peki efendim şoförünün getirsin ben herşeyi hallederim" dedim. Oda öfkeyle " benim şoförüm senin hizmet çin değil sadece getirecek " sonra çat diye telefonu kapatti. Ben oturdum. EvrakLar geldi ee tabi birde çanta onun içinde faks vardı. " ne bunu bu kadar çok dosyayı fakslami yZicam insan bi bilgisayar falan gönderir " sonra yanıma ablam oturdu. " doğa yardım edeyim " dedi. Ben üzülerek geri çevirdim " olmaz abla sen yorulmusundur ben halk ediyorum. " ablam başını sallayıp yatağına gitti saat 01.23 olmuştu. Ben hala çalışıyordum . Levent bey hala gitmemişti. " doğa yardım etmemi ister misin " diye sordu yani,a oturdu " ben hayiir ben hale diyorum merak etmeyin " dedim oda ısrarla" o zmn seni izleyim" ben bunu kabul ettim ee napalim " of o bay kibirliyi bak madem faks gönderiyor yeni model gönder bune böyle bu tarihi eserden bile daha tarih bence " levent güldü " ne var" o yine güldü. " hiç senin patronun kimdi "diye sordu ben de kızgın bir şekilde " kim olucak batuhan sing rayzada yani bay kibirli " evrakLarı bitirdigimde saat 3.54 tu sonra yattım sabah erkenden kalktım. Direk batı ların konağında gittim . Çünkü o şirkete geç geliyordu benden sabah teslimetmemi istemişti. Beni gaye abla karşıLadı. Beni oturttu. " sey gaye abla siz hiç kardeş gibi değilsiniz o çok kibirli sen ise çok nazik " gülümsedi . " elindeki ne batuhaninn görmeye geldin. " diye sordu keşke onu görmek zorunda kalmaz aydın ama zorundaydım, "malesef " ben havuzun başına gittim. Çünkü batu örsa çiçek suluyorsu, yavaşça yaklaştım  " sey efendim ben hepsini hazırladım evrakLarı dosyaları " sonra birden ayağım kaydı batuhan bey beni tutmak için kendisi düşüyordu ama elimdeki faks havuza düştü of ben şimdi ne yapacaktım .  bana sinirle bakti. " bune curret " ama kurtuldum gaye ablam geldi. " kardeşim lütfen doğaya öyle bağırıp durma alt tarafı bir faks ne kaybedersin hem i bizim misafirimiz " batu ısrarla " onun şirkette işleri var. " dedi. Beni şirkete oturttu. Beni telefondan arası. " şimdi yeni yapılan inşaatın raporlarını cikarmani istiyorum ' dedi. Bu ne curret TI böyle " en bunları zaten yaptım. Ne gerek " sonra bana öfkeyle tekrar bakti '' ben ne dersem o olucAk ama burdan değil inşaata gideceksin" ben napayim kabul etmek zorunda kaldim.

Zorlu Ve Sonsuz Bir Aşk HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin