Capitolu 19 "Prieteni mereu"

4.1K 162 11
                                    

Imi deschid ochisorii mei somnorosi si il vad pe Christian cum doarme langa mine. E atat de dragut cand doarme; parul ii este ciufuilit iar bratele lui sunt inconjurate de talia mea. Abea am putut sa.mi iau telefonul ca sa nu.l trezesc si sa vad ca ceasul este 11:30. Nici acum nu pot sa uit sperietura de ieri, fiv.ar camasile voastre baieti. :)) incerc sa ii desprind mainile de pe talia mea dar el ma trage si mai strans de mine. Cum naiba ma duc eu la baie...! Nu mai stau pe ganduri, asa ca ma intorc cu fata spre el si il misc ca sa se scoale.
-Christian, am nevoie la baie!
-Si ti.e frica sa mergi? Imi zice somnoros razand de mine.
-Daca o sa.mi dai drumul din stransoare sigur o sa ma duc la baie. Ii zic uitandu.ma urat la el. Insfarsit am ajuns si eu in baie unde mi.am facut un dus caldut si unde m.am imbracat intr.un maieu cu floricele,  o pereche de blugi negrii si niste tenesi albi. Cand ies din baie vad ca somnorosul iar a adormit asa ca ma duc in bucatarie unde i.au o cana cu apa rece si o arunc pe el.
-Ce pana mea?! Tipa el
Eu incep sa rad dar atunci cand vede ca eu tin o cana in mana...
-Te omor!!! Tipa el.
Cred ca e timpul sa fug asa ca alerg pana ies din hotel si dau de o piscina uriasa; incerc sa ma intorc dar in fata mea apare un Christian super nervos.
-Bunaaa! Zic pe un ton pitigaiat.
-Hai sa.ti arat cum e sa te trezesti cu apa rece pe tine! Imi zice el prinzandu.ma de talie si arucandu.ma in apa rece a piscinei. Incerc sa ies la suprafata apei si sa ma uit la moaca lui fericita.
-Idiotule!
-Zice fata care a turnat apa rece pe mine! Imi zice razand.
-Zice baiatu cu un zambet larg pe fata vazand.o pe iubita lui in apa rece!!! Tip cat ma tine gura. Acum scoate.ma de aici,  mi.e frig ii zic frecandu.ma pe brate.
-Hai iubito! Imi spune ridicandu.ma din apa super rece si punandu.ma in bratele lui musculoase :)). (Intr.un fel imi pare bine ca ma bagat in apa daca intelegeti ce zic fetelor ;) )😉
Ajugand in apartament vad cum toti prietenii mei se holbeaza la noi.
-El a inceput. Zic repede razand.
-O da? Atunci hai sa facem inca o plimbare in apa rece, imi zice intorcandu.se din nou.
-Nu!!! Zic vazand ca el glumeste.
-Doamne ce nebuni! Striga Melissa razand la noi.
Dupa ce mi.am schimbat hainele ude de pe mine ma duc in bucatarie unde vad ceva care ma da pe spate! :)) Il vad pe Christian cum ne face o omleta.
-Mai domn bucatar te dai pe gatit? Il intreb amuzata.
-Zici ca e o infractiune daca un baiat gateste.
-Pai cine ar fi crezut ca baiatul el rau stie sa gateasca...!
-Pff..
**
-E foarte buna omleta! Ii zic cu mancarea in gura.
-Pai mersi iubito, dupa cum se vede chiar esti o lady la masa. Imi spune razand de mine.
-Eu mereu sunt o lady bad boy.
-Se vede...
Dupa ce am terminat de papat omleta delicioasa ne intreaba Melissa curioasa:
-Deci ce facem azi? Stam 2 mimute si ne uitam unii la altii fazand ca nimeni n.are nicio idee.
-Stiu eu!! Zice Aiden incantat. Mergem in club!
-Nu! Tresarim toti deodata.
-Ce.ati patit fratilor? Ne intreaba uitandu.se urat la noi.
-Noi am venit la mare pentru a ne bronza, a innota si sa ne distram ca  cei mai buni prieteni, noi nu am venit aici ca sa ne imbatam, sa nu mai stim de noi si sa ne trezim la spital intrebandu.ne ce dracu am facut seara trecuta. Sunteti de acord cu mine? Dau toti aprobator din cap. Alta idee?
-Putem sa mergem la o piscina interioara si la sauna.
-Pe bune? Intreaba Melissa cu o fata ceva gen:Mama ce idee.
-Dar de ce nu mergem cu masina in cele mai frumoase locuri pe care le vedem din mers? Maine o sa plecam deci haideti sa ne gandim mai repede.Zice Christian mai autoritar.
-Mie imi place ideea. Zic eu repede. Voi ce parere aveti?
-E ok si pentru noi. Zice Elliot zambind.
Dupa ce ne.am gatit toti am plecat din hotel unde ne.am urcat in masina decapotabila de culoare neagra ;) . Stateam cu mainile pe sus iar parul ne flutura in fata. Am dat muzica  la maxim unde toata lumea se uita la noi ca la vedete naiba.
-Uuuhuuu..! Tipa Melissa.
-Mor naiba...! Ii zic in timp ce radeam cu lacrimi. Hai sa ne luam o inghetata! Le zic aratand cu degetul la un magazin.
Dupa ce am intrat si ne.am decis fiecare ce aroma vrea am mers intr.un parculet super dragut si ne.am asezat toti pe o banca.
-Chiar ma distrez de minune alaturi de voi. Ne zice Elliot savurand din inghetata. Cine ar fi crezut ca baietii rai sa aiba si niste parti bune, cel putin eu nu. :))
-Si noi! Ii raspund oferindu.i un zambet. Dar pacat ca maine v.om pleca.
-Asa e! Dar nu va fi ultima vacanta a noastra.
-Normal ca nu! Zice Melissa mancand de parca nu a mai vazut in viata ei o inghetata. AlexiaPopescu ❤️😂
-Dar ce v.om face cand ne vom desparti? Intreb eu suparata.
-Adica?! Imi zice Christian uitandu.se nelamurit la mine.
-Adica, avem doar anu asta impreuna. Ve.ti pleca la facultate, iar eu cu Melissa mai avem inca un an. Ce se va intampla Christian?
-Cred ca asta e singurul lucru la care m.asi gandi. Imi zice punandu.si bratul peste gatul meu strangandu.ma spre el si oftand.
-Are dreptate Christian. Haideti sa ne bucuram de aceste momente impreuna ok? Vom mai avea sute de amintiri frumoase, nu va faceti griji! Ne zice Aiden punandu.si palma in fata noastra. Sunteti cu mine?
-Noi da! Zice Christian lundu.mi palma punand.o peste a lui Aiden.
-Eu da! Zice Melissa facand aceeasi miscare.
-Normal! Zice Elliot cu un zambet larg pe buze.
Dupa ce ne.am mai plimbat prin acel parculet, ne.am dus la hotel uitandu.ne la un film, dar de data asta de dragoste.
-Hai ba ca nu am chef sa plang! Zice Elliot razand. Mai ales ca nu am pe nimeni!
-Pai gasesti tu! Ii zic mutandu.mi privirea spre Melissa.
Am stat doar 20 de minute si:
-M.am plictisit! Zice Melissa.
-Pe bune?! Strig eu la ea.
-Haideti ba sa ne culcam!
-Si noua ne e somn. Zice Elliot cu Aiden cascand.
-Eu cu Kacie ne uitam la film. Zice pervers la mine. Dupa 10 minite uitandu.ne amandoi la film intre:
-Ce se va intampla cu noi cand vei pleca la facultate? Intreb pierzandu.ma in ochii lui albastrii.
-Nu ne v.om despartii, iti promit! Imi zice sarutandu.mi fruntea incet.❤️
Astept parerile voastre in comentarii! Va multimesc din suflet ca imi cititi cartea!😘

"The bad boy..." (Volumul 1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum