Kacie P.O.V
Acesta este Aiden.👍🏼Nici nu vreau sa stiu ca azi e marti si ca mai sunt inca trei zile de scoala. Tare's curioasa daca cei doi porumbei au gasit poarta catre dragoste :)). Aiden este un baiat amuzant, enervant cate odata, cu ochii caprui si parul maro.
Ma dau jos din pat si ma imbrac cu o pereche de blugi albi, o bluza din dantela tot alba, si niste tenesi negrii. Parul mi.l leg in coada, ma machiez unpic si cobor jos.
Imi fac repede reteta mea speciala, si anume "cereale cu lapte". :)) Probabil ca parintii mei au plecat mai devreme azi atata timp cat nu aud un "buna dimineata". Dupa ce am terminat de mancat imi i.au rucsacul si incerc sa ies din usa dar, iar mi.o ia inainte. Imediat spatele meu face contact cu parchetul tare. Imi ridic privirea si il vad pe Christian.
-Tu nu ai ce face la ora asta decat sa.mi dai cu usa in cap?! Il intreb nervoasa.
-Scuze din nou, iubito. Imi da o mana de ajutor iar eu io refuz pentru ce mi.a facut.
-Pot si singura sa stii.
-Ce incapatanata mai esti! Imi zice venind spre mine pentru a ma saruta dar eu ma duc spre masina. Nu ai voie sa refuzi pisicuto!
-E nu! Pentru ca mai lovit de doua ori cu usa in cap si ca o sa se inroseasca tare cred ca am voie sa refuz un amarat de sarut.
-Dar asta e partea importanta intr.o relatie!
-Pentru mine nu! Ii zic inchizand usa de la masina. Sincera sa fiu, asteptam cu nerabdare acel sarut dar vreau sa vada ca nu numai el se poate juca cu mine, ci si eu cu el. ;)
Odata ajunsi in curtea scolii, imi vad prietenii veseli asa ca ma indrept spre ei. Erau cuplul fericit(Melissa si Elliot) care se sarutau in mijlocul curtii, Aiden si Kirra, noua colega a noastra si poate si noul membru al prieteniei noastre.
-N.ati ramas fara aer? Ii intreb amuzanta pe Melissa si Elliot.
-Inca nu. Zice Elliot dand sa o mai sarute odata.
-Ok, stop. Asta chiar e penibil naiba.
-Ce dracu ai Kacie? Ma intreaba Melissa uitandu.se urat la mine.
-Nimic, doar ca...stiti ceva nu conteaza.
-Pisicuto, esti geloasa ca eu nu fac asta in mijlocul curtii? Ma intreaba Christian ranjind cu un zambet pervers.
-Ce?! Nu! Nu mai apuc sa.mi termin ce am avut de zis ca Christiam imi prinde barbia si ma saruta pana plamanii nostrii abea daca mai pot face fata tentatiei. Toti din jurul nostru fluierau ca la meci naiba. :))
-Multumita?! Ma intreaba desprinzandu.se din sarut.
-Nu la asta ma refeream dar nu pot sa zic ca nu sunt multumita. Ii zic razand.
-De cat timp sunteti impreuna? Ne intreaba Kirra.
-De doua luni si doua saptamani. Zice repede Christian. Deci am ramas uimita! Nu credeam ca baiatul cel rau al scolii sa tina minte de cat timp avem o relatie, care avanseaza din ce in ce mai mult. Imi place ca e atat de grijului cu mine.
-Ai tinut minte? Il intreb iesind din gandurile mele.
- Tin si minte de cate ori te.am lovit cu usa in cap.
-De doua ori! Zic eu nervoasa pe el. Hei, mi.a venit o idee!
-Sa te auzim! Zice Elliot punandu.si mainile in san.
-Ce.ar fii sa veniti azi tot pe la mine?
-E o idee grozava! Zice Melissa. V.om fii acolo.
-Kirra, Aiden? Ii intreb uitandu.ma spre ei.
-Eu vin! Zice Aiden. Kirra?
-Pai, banuiesc ca o sa ne distram, asa ca da!
-Categoric! Zic eu amuzata.
***Dupa ore.
Odata ajunsi acasa cu Christian inram si gasesc un biletel pe frigider.
"Tatal tau si cu mine suntem plecati la matusa ta. O sa venim tarziu asa ca sa nu ne astepti. Te iubim!"
Sincer, chiar imi pare bine ca au plecat pentru ca daca erau acasa sigur nu erau de acord cu invitarea prietenilor mei, mai ales Christian. :))
-Vrei popcorn? Il intreb uitandu.ma spre iubitul meu care ma lovit de doua ori cu usa!
-Mda... De ce ne.ai chemat la tine?
-Pentru ca o sa jucam adevar si provocare...iar Kirra si cu Aiden nu au cum sa fuga. Iar ca sa ma asigur ca nu o sa fuga unu pe geam si unu pe usa, v.or fii inchise.
-Bun plan pisicuto! Dar ce o sa.i spui lui Aiden sa faca?
-Sa o sarute pe Kirra.
-Si daca il refuza?
-Nu cred. Eu pe tine te.am refuzat?
-Nu aveai cum la cat de sexi sunt. Imi zice trecandu.si o mana prin parul lui blond.
-Ooo da...Nu mai pot la cat de sexi este baiatul rau al scolii! Ce glumite amuzante mai faci! Ii zic bagand floricelele in microunde. Din cate stiu, tu esti nebun dupa mine.
-Mda, hai sa zicem doar ca te plac. Imi raspunde el facandu.mi cu ochiul.
Dupa ce au sosit toti, ne.am asezat toti pe covor si am format un cerc. Eu eram asezata cu spatele pe pieptul lui Christian, Melissa cu Elliot la fel iar Aiden cu Kirra unu langa altu.
-Deci...cine intreaba?
-Eu! Zice Melissa repede. Elliot, te provoc sa.ti dai tricoul jos si sa stai asa aproximativ 10 minute.
-Ahaaa...ce placere o sa fie pe tine cand o sa.mi vezi cele sase patratele. Ii zice Elliot ridicandu.se in doua picioare si scotandu.si tricoul. Este un baiat cu patratelele chiar bine formate.:))) Daca nu te uitai mai atent la el puteai sa zici ca sunt sculptate. Dar daca racesc tu te duci dupa pastile!
-Eu pun acum intrebarea! Le zic urandu.ma la toti malefic mai ales la Kirra si Aiden. Aiden....
-In carne si oase! Provocare.
-Buna alegere. Ii zic facandu.i cu ochiul. Te provoc sa iti spui de fata cu noi sentimentele pentru Kirra si sa o saruti pe buze. Imediat, Aiden mai avea unpic si cred ca ma stragea de gat.
-Pai, Kirra, te prima oara de cand te.am vazut am simtit ca putem avea o legatura, si nu mi.e rusine sa iti spun asta fata de prietenii mei si mai ales fata de tine.
Dupa cuvintele spuse de Aiden s.a aplecat spre Kirra si a sarutat.o pana ce ea i.a rapsuns la sarut. Chiar ea si.a bagat limba in gura lui. :))) Deci...banuiesc ca suntem trei cupluri. Kirra si.a infasurat bratele de gatul lui si il saruta din e in ce mai placut.
-Ok....luati.va o camera, era doar o provocare. Le zic razand alaturi de ceilalti. Dupa multe chestii amuzante si niste provocari sarite de pe fix a venit si vremea sa ne bagam la culcare zic eu nu?! :))Deci...avem trei cupluri!❤️👍🏼 poate ca vor aparea despartiri, impacari sau poate certuri. Daca mai aveti cateva idei pentru carte le astept cu mare drag! Va pup dulce si va multumesc ca imi cititi cartea.❤️
CITEȘTI
"The bad boy..." (Volumul 1)
RomantikKacie Turnner. O fata cu varsta de 17 ani cu statusul de tocilara dar si uneori rebela.Christian Black.Cu un an mai mare decat ea, este baiatul cel rau al scolii care a avut o copilarie foarte nasoala si nu mai stie cum se simte iubirea.Prin multe...