Oricat de mult mi.as dori sa mai dorm, sunt intrerupta de ceasul meu desteptator, asa ca il arunc pe jos.
-Kacie, de ce arunci ceasul?
-De placere. Ii zic somnoroasa mamei.
-Hai ca am facut omleta!
-Gata vin! Ii zic ciulind urechile la auzirea omletei a mamei. Mama face cea mai buna omleta de pe planeta!
M.am imbracat cu o pereche de blugi albastrii, o bluza de culoarea pielii, un hanorac alb si o pereche de tenesi tot albi. Cobor in bucatarie unde ma asez la masa si incept sa mananc delicioasa omleta de parca nu am mai vazut mancare de o saptamana :)).
-Trebuie sa plec! Le spun ridicandu.ma de la masa.
-Vrei sa te duc cu masina? Ma intreaba mama.
-Nu e nevoie. Ma ia Christian.
-Hmm...Marai tata.
-Ma duce si ma ia de la scoala tata, ce mare chestie?! Ii zic dandu.mi ochii peste cap. Dupa ce am iesit din casa,in fata mea, vad ceea ce imi place, pe langa Christian, e masina mea favorita ferrari-ul ;).
-Vaiii!!! Ii zic deschizandu.mi bratele el asteptand sa.l imbratisez dar ii fac in ciuda si ma duc catre masina :)).
-Masina mea preferata! Ii zic uitandu.ma la el razand.
-Si iubitul tau...
-A da! Ii zic plasandu.i un sarut dulce pe buze inconjurandu.i gatul cu bratele mele.
Dupa ce am coborat din masina, Christian isi impleteste mana cu a mea si mergem catre clasa.
-Nici nu vreau sa dau ochii cu fosta ta iubita...!
-Tu crezi ca eu vreau?!
-Uite.o in fata! Cine stie cu ce naiba vrea sa ma mai faca geloasa...
-Hai so facem noi pe ea. Imi sopteste la ureche.
-Adica? Nu mai apuc sa zic nimic ca Christian ma saruta flamand bagandu.si limba in gura mea luptandu.se amandoua pe teritoriu. I.am putut vedea fata nervoasa a tarfulitei micute :))
-Pun pariu ca acum ar fi vrut sa fie in locul meu! Ii zic razand.
-Doar tu vei fi in acest loc, nimeni altcineva. Imi zice sarutandu.ma din nou, dar de data asta scurt.
***Dupa ore.
-Kacie!! Striga disperata Melissa dupa mine.
-Ce dracu ai de urli asa? O intreb amuzata.
-Cred ca m.am indragostit..
-Ce???! De cine?
-Aaa...
-De cine?
-De Elliot. Imi zice muscandu.si buza de jos. Doar ca nu stiu daca ma place si el...
-Nu ai vazut cum se holba la tine?
-Cand?
-In excursie. Mai avea unpic si saliva. Ii zic razand aproape in hohote.
-Trebuie sa ma ajuti Kacie! Afla daca ma place! Teroggg... Ma implora facand o fata de catelus plouat.
-Bine, bine! Dar nu mai fa fata asta! Maine o sa vorbesc cu el ok?
-Esti cea mai tare! Imi zice pupandu.ma pe obraz si indreptandu.se spre iesire.
Dau sa ies si eu, dar in fata mea se opreste regina parasutelor si cele doua ajutoare ale ei.
-Ce vrei Camil? Intreb plictisita.
-Deci tu si Christian v.ati impacat nu?
-Asa si... Iar o sa incepi cu amenintarile sau ce? Stii ceva, poate ca pana acum eram fata cea timida, care avea zece pe linie si care nu te putea invinge, dar acum m.am schimbat, si stii datorita cui? A lui Christian! El ma invatat sa nu.mi mai fie frica de tine, si de toate fufele ca tine, pana si voi doua! Le zic aratand cu degetul catre cele doua aliante ale lui Camil. Si daca te vei mai apropia de mine si "iubitul meu"(pot vedea furia de pe fata ei :)) ) o so incurci rau! Ii zic intorcandu.ma cu spatele la ea. Il vad pe Christiam cum sta si rade de mine.
-Reaua mea! Imi zice sarutandu.ma incet si tandru.
-Pai trebuia sa ma mai schimb si eu nu? Ii zic facandu.i cu ochiul.
-Nu trebuie sa te schimbi! Esti perfecta asa, iar pe mine ma zapacesti din ce in ce mai mult.
-Pai atunci ca bucur! O sa te zapacesc din ce in ce mai mult! Ii raspund razand si luandu.l de mana spre iesire.
-Cheile! Ii zic hotarata intinzandu.i manan ca sa mi le dea.
-Ce? Imi zice bufnind in ras. Eu imediat in pune mainile in sold uitandu.ma serioasa la el.
-Au...tu vorbeai serios? Ma intreaba cazandu.i zambetul de pe fata.
-Dap!
-Sunt prea frumos sa mor iubito! Se plange dandu.mi cheile.
-O da...nu mai pot de frumusetea ta. Ii zic lundu.i cheile si pornind catre masina.
-Recunoaste ca esti nebuna dupa mine! Imi zice deschizand usa ca sa intre in Ferrari.
-Nu sunt, ci tu esti.
***In masina.
-Deci o pedala de jos este pentru a accelera...
-Domnule profesor, am si eu carnet! Ii zic uitandu.ma urat la el.
-Gata, iubito, dar daca intri intr.un stalp amenda e a ta! Imi zice ridicandu.si mainile in semn de predare.
***
-Deci cum ma descurc? Mai crezi ca intru in ceva?! Ii zic uitandu.ma la el.
-Ochii in fata! Imi zice foarte serios.
-Ce e cu tine?
-Nu e nimic, doar ca nu vreau sa patim ceva, mai ales tu!
-Stai linistit!
Dupa 10 minute de mers, insfarsit am ajuns acasa.
-Ne vedem maine iubito! Imi zice sarutandu.ma pasional pe buze.
-Maine iar conduc eu! :)) Ii zic razand.
-Nu vreau sa mai stau iar cu frica .:" :))
-Oo..baiatul rau ii e frica sa nu patesc nimic?
-Pai, acum numai tu contezi pentru mine, defapt mereu!❤️Deci ce ziceti despre acest capitol? Urmatorul va fi cu curse de masini. Ce se va intampla? Oare va fi cineva ranit, sau vor fi toti sanatosi? Daca aveti idei le astept in comentarii cu cea mai mare placere!❤️😘
CITEȘTI
"The bad boy..." (Volumul 1)
RomanceKacie Turnner. O fata cu varsta de 17 ani cu statusul de tocilara dar si uneori rebela.Christian Black.Cu un an mai mare decat ea, este baiatul cel rau al scolii care a avut o copilarie foarte nasoala si nu mai stie cum se simte iubirea.Prin multe...