Daar staan we dan , voor de tv.
Yassine wil mijn vader doden.
Niet dat ik het super erg vind fso maar het is en blijft mijn eigen vader, mijn bloed eigen vader die mij dood wil hebben , mijn bloedeigen vader die mijn dochter als hoer bekend wilde maken. Ik twijfel. Mijn hart doet pijn . Mijn eigen vader . Ik kan het half niet eens geloven . Wtf. Ik snap Yassine wel. Ons leven gaat verpest worden door hem , dat weet ik echt zeker. Maar hem dood maken? Is dat de juiste oplossing . Wollah ik zit echt in de knoop, oef .Het is 7 uur in de ochtend en ik sta op, idk waarom zo vroeg maar ja ik sta gewoon op weetje .
Ik loop naar de badkamer ik was mijn gezicht en ik poets mijn tanden .
Ik loop naar de keuken en ik doe de kast open.
'Okay wat zal ik is gaan eten' zeg ik expres hardop. Ik hoop echt dat Yassine naar beneden loopt.
Ik heb ff behoefte aan zijn lippen . Sinds dat Dina er is slaapt ze lekker tot 13:00 , wollah ze lijkt op der pa . Maar ja.
Ik pak wat Milka en ik ga voor de bank zitten . 'Oh Yeah ik eet Milka , wollah this zo lekker, Oh Yeah , Oh Yeah , het enige wat ontbreeeeekkkttttt is mijn Yasinneeeee whooahh Oh Yeah ' zing ik . Ik zing als Shi kraai maar maakt niet uit als Yassine maar naar beneden loopt.
En ja , YESS, hij komt naar beneden . 'Eey wie was dat?' Zegt hij slaperig.
'Ik hoezo?' Zeg ik alsof er niks aan de hand is.
'Ik dacht verkrachte nijlpaard , god damn , altijd maak je me wakker mongool' zegt hij lachend.
Hij komt naar me toe en hij geeft me een zoen .
Hij ploft naast me op de bank neer.
Het is inmiddels bijna 10 uur en ik gaap.
'Yassine,'
'Ja ?'
'Ik ben bang'
'Hoezo dat ' zegt hij geschrokken
'Kijk het is gewoon raar , je wil mijn eigen vader vermoorden .' Zeg ik
Het blijft een paar minuten stik.
Yassine friemelt aan zijn ring.
Hij kijkt me diep aan .
'Weet ik Lina, maar ons leven gaat kapot zo.' Zegt hij na een tijdje.
'Ja. Maar Pff ' zeg ik en ik loop naar de keuken.Okey mensen nieuwe vervolg <3 ewa wat zou jy doen als je lina was? Je vader dood laten maken of iets anders ? Reageer en stem ajb x
Groetjes
JE LEEST
Niets Is Wat Het Lijkt..
RandomHoi Ik ben Lina , 17 jaar( in verhaal wordt ik veel ouder ;)) . Mijn bijnaam is krullenbol ;) . Ik zit nog op school. Ik ben heel gehoorzaam . en mijn ouders zijn gescheiden . ik ben marrokkaans . niet veel marokkaanse vrouwen met hoofddoek scheid...