Inmiddels al 2 weken verder . nee Souf daar horen we niks meer over . en monsif wil me niet meer .. hoe kan ik zo dom zijn om mee te gaan met een of andere pedo. (Bruh)
ik voel me zoo slecht de laatste tijd. in de 'laatste' week op school heb ik echt helemaal niet meegedaan . Yemma maakt zich ookal zorgen . Mijn hele leven is gewoon verpest door die klootzak Rayan.
Maar het ergste is dat Monsif me niet meer wil . Ik mis hem zo . Ik ben nu gewoon een of andere ouwe hoer man .Ik wil Rayan bij de politie aangeven . Maar anders komt mijn ma erachter en dat is gewoon nog een probleem erbij . ik kan het haar niet vertellen . niet alleen omdat ik denk dat ze boos word maar ze gaat zich alleen maar rotter voelen. dat kan ik haar niet aandoen . dat is het ergste wat ik kan doen.
het is weekend . weer word ik gefrusteerd wakker . 'Yes nog een rotdag ..' zeg ik bedroefd tegen mezelf .
Waarom ik.. dat is het enige wat ik denk de laatste tijd.
ik pak mijn telefoon en ik app monsif . hoewel hij toch niet meer reageert..Monsif alsjeblieft .. laat me niet gaan
Sorry het spijt me sorry alsjeblieft
luister naar me monsif alsjblieft
ik hou van je .. monsif please luister
en dat soort berichten die staan er .
hij laat me op blauw staan maar hij reageert niet .
hoe kon ik . uuhhgggghhggg'Goedemorgen.'
'Goeimorgen Dugter!' roept mijn moeder.'Ikuh.. ik hebuh.. afgesproken met een vriendin voor uh.. huiswerk!'
'Oh ? oke . Wees voorzuchtuug' zegt yemma
'Jah doei' zeg ik vlug en ik storm de deur uit.
daar loop ik dan door het bos . alleen. ik zie een stelletje lopen en er beginnen lichtjes tranen te prikkelen .
ik loop door . huilend . er komt een jongen naar me toe lopen . 'Hai' zegt hij .
'Uh Hoi . Ik ken jou van?''Jy kent me niet . maar ik ben een vriend van Monsif' zegt hij .
'Oh. Het is uit . dus wat wil je?' zeg ik onaardig.
'Niks rustig. Waarom?' vroeg hij
'Gaat je geen moer aan rot op ezebi ik heb hier geen zin in' zeg ik boos.
'Wajoo waarom zo depri. rustig . hier ' zegt hij terwyl hy me een blikje energy aanbied.
'No thanks.' zeg ik
'Hoe kan Mo zo een knappe chick laten gaan man' zegt hy lachend.
'Tazz achter knappe gezichten schuilen bitches.' zeg ik
'Ja. Niets is wat het lijkt...'
'Niets is wat het lijkt.. nee.'
'Maar gellukig hou ik van bitches.' zegt hy lachend.
hij steekt zijn hand uit .
'Yassin' zegt hy met een lach.
'Lina' zeg ik en ik geef hem een lach .
hij pakt mijn hand en geefft er een kus op .
'Tz.' zeg ik arogant
'Wollah ik snap Mo niet hoe laat je zo een schatje gaan?' zegt hy lachend
'Schatje weet je die zeker..' zei ik lachend terug.
'Jaa man check je misvormde hoofd'
'Sorry?'
'Grapje je bent kkr lekker hahahah' lachte hijwe hebben wat staan praten en hy gaf me zyn nummer. aardige jongen eigenlijk..
OMG SORRYYYY WAS KAPOOOOOT DRUK MANNN... WOLLAHH SORRYYY!! MR WAT VINDEN JULLIE VAN DIT DEEL? HOPE YOU ALL ENJOYED THANKS ♡♡
JE LEEST
Niets Is Wat Het Lijkt..
RandomHoi Ik ben Lina , 17 jaar( in verhaal wordt ik veel ouder ;)) . Mijn bijnaam is krullenbol ;) . Ik zit nog op school. Ik ben heel gehoorzaam . en mijn ouders zijn gescheiden . ik ben marrokkaans . niet veel marokkaanse vrouwen met hoofddoek scheid...