1.Dio

36 3 0
                                    

"Slusaj srce"
1.Dio

Sva rasplesana i sretna sa slusalicama u usima i muzikom pojacanom do kraja preturala sam po ormaru punom odjece,trazeci odjecu za skolu.Pocinje moja omiljena pjesma naravno nisam mogla da joj odolim,pocela sam da plesem iako to ni na sta ne lici,u plesanju sam se okrenula a iza mene sav u suzama od smijeha stoji moj stariji brat,Amar.

A:Kakav ples.😂
Govorio je jedva kroz smijeh. ja:Nisam bila tako losaa.
A:Maa odliicna si,znaas trebala bi se upisati u neku plesnu grupu.
ja:Aauuu,odlicna ideeja. 😁
A:Trebalaa bi da naucis bar neke pokrete,al kolikoo si samo losa cisto sumnjam da ce te igdje primit 😂

ja:Maaa izlazi mi iz soobe stooko jedna,meeni nesta tako da kazees a ja mogu da ti dajem casove pleesa,mrs napolje moram se spremit.😠
A:Gdjee ces budalo jedna?
ja:Uu skolu,duso moja,uu skolu na veliku zalost.
A:Da samoo znas kaako mi je tesko ovo da ti kazem jer znaam da ces biti presretna i u isto vrijeeme ces taako grozno da igras kroz kucu.
ja:Aa meni je baas drago,priiiicaj!
A:Nee ides u skolu.
ja:Doobar vic,al ni malo smijesan,aj begaj bre.
A:Takoo je to kad ustanes u ovo doba,ii samo izjuris iz kuce u skolu.
ja:ja ustanem na vrijeme dovoljno da se spremim,trcim do skole i stignem 2 minuta prije nego sto pocinje caas.!
A:aaaha,zaato kasnis
ja:Nee kasnim ja,negoo profesori udu prije nego ja dodem,neego de ti meni reci sto nema skole?
A:hahahaha skola ti je u pepelu
Ja:Kakoo mislis
A:Paa sinoc je doslo do nekog kvaara i struja je sve zapalila popravak ce potrajat,tako da niko nece ici u skolu bar 4-5 mjeseci.

ja:Paaa toooooo hvala ti Bozee,ovooo je znaciii naajbolja vijest,oduvijek sam saanjala da skola goori a ja je poljevam beenzinom ,nije mi se skrooz ispunio san ali i ovaako je oodlicno.
A: Aaa sad ce se ostvarit i moj saaaan,u potpunostii juuuuupi.😁
ja:staa to Bogaa ti??
A:Ideees Esma,iz kuuce negdjee daaalekoooo,aaa ja te necu moraaat gledat po kucii svakii Bozij dannn.
ja:ha ha aaa ne,nigdje ja ne ideeem.
A:Pitaaaj oca i majku,zar si mislila da ces ljencarit cijeeelo vrijeeeme ee pa neces,otac je dogovorio idees u L.A tacnije u Westmont kod nase rodice i taamo ces ici u skolu "Westmont high school" (tako se skola zove) tj. zavrsiti ove 3 goodine skole.

Ovo je moja prva prica i nadam se da ce vam se svidjeti,da cete komentarisati i tako...Ovo je prvi dio pa taako da ne ocekujem preevise naravno.😁
Ly.💞

"Slusaj srce"Where stories live. Discover now