3.Dio

29 1 0
                                    

3.Dio

A,Amar je taj kreeeten jedan kojeg volim najvise jer ipak mi je brat,on ce mi najvise nedostajati.Svakodnevne prepirke s njim ne bih ni za sta mijenjala,nikada jedno drugom ne govorimo koliko se ustvari volimo,al ipak to znaamo.On je staarij 5 godina od mene i od kako znam za seebe svadam se s njim.Inaace i jesam takva osoba,rijetko ikome govorim da ga volim pa neka mi je svaki otkucaj srca posvecen upraavo njemu.Ima tuu i ponosa i tvrdoglavosti ali ja mislim da ako nekoga volis ne trebas mu dokazivati rijecima vec djelima,i cvrsto stojim iza tooga.

Spremila sam se,doruckovali smo svi zajedno,pozdravila sam se s ocem i majkom,onda sa Azrom i Enesom,bilo je tu nekih suza jer ipak se dugo necemo vidjeti,sve do velikog raspusta i onda smo krenuli na aerodrom.Dok smo se vozili bukvalno sam uzivala jer volim brzu voznju, Amar upravo tako i vozi,sa muzikom pojacanom do kraja i spustanim krovom.
Zivimo vrlo blizu aerodroma pa smo stigli za malo vise od jednog sata.Amar me otpratio do aviona,zagrlila sam se s tom svadalicom i onda je otisao a ja sam jedva cekala da sletim i stignem u L.A.
Kao sto sam i mislila let je trajao 2 sata,tolikoo sam se dosadivala tokom leta da sam pocela pricati s nekim puno starijim covjekom.Napookon smo sletili kao i sto sam pretpostavljala Belma me cekala.Cim sam izasla iz aviona skocila sam joj u zagrljaj,tu ludu djevojku volim previse poput prave sestre mi je.Kofere smo unijele u auto i ostavile,posto je njega kuca bila blizu aerodroma stigle smo za manje od sat vremena.Cim smo usle u kucu kofere smo samo ostavile,nismo ih imale kad raspakovat od pricanja i tracanja.Prvo je ona meni ispricala detaljno svaaki trenutak,koji je prosao od naseg zadnjeg susreta,a onda ja njoj.Kod mene i nema bas toliko za pricat,ali smo zato zajedno prokomentarisale svaakog momka kojeg smo srele.A i njenog nekog novog Ajnura.Kaze da su u dobrom flertu i da je zaljubljena u njega do usiju.I bas se s tim momkom veceras trebala naci ali je otkazala to kako bi provodila vrijeme sa mnom.Odbila sam to i naravno rekla joj da odma pozove momka,ja cu da prosetam sama.Spremila se i otisla,prije nego je otisla pokazala mi je sobe,ja sam sebi izabrala jednu koja ima velik prozor i balkon,pa sam sebi tu spremila stvari.Bilo je ljeto i vrijeme je preekrasno zavrsila sam s spremanjem i pogledala kroz prozor,posljednji zraci sunca su polahko nestajali u daljini.Obukla sam izderane pantole,bijelu usku majicu s natpisom L.A 💜, i na noge sandale,kako bi ih mogla skinuti i setati po pijesku.
Uzela sam telefon i naravno slusalice,bez njih nikud i krenula u laganu setnju.Bila sam blizu mora neki covjek je pokraj puta prodavao sladoled,pozeljela sam jedan i kupila sebi.Bila je noc i samo ulicne svjetiljke su mi osvjetljavale put,odlucila sam pustiti pjesmu kako bih sve jos ucinila ljepsim.Dok sam tipkala po telefonu,drzajuci u drugoj ruci na pola pojeden sladoled,udarilaa sam u nekog momka.Bio je u sorcu i imao je na sebi crnu trenerku s natpisom New York i suncane naocale (slika gore👆),a u usima slusalice.

"Slusaj srce"Where stories live. Discover now