5.Dio

15 1 0
                                    

5.Dio

Ja:i neboo je lijepo
On:zelis da te odvedem negdje,gdje je neboo jos carobnije jos ljepse.?
Ja:mozee
On:ideemo onda.
Ustao je i pruzio mi ruku,da bi mi pomogao sa zadovoljstvom sam je prihvatila i krenula s njim.
On:akoo si se umorila moguu te nosit?

Ja:Ne moras,ne umaram se ja tako lako.
On:Stigli smo,pogledaaj.
Zagledala sam se u stijenu,imaala je neki ulaz ali nisam skontala u ceemu je stvaar.
On:vidis lii?
Ja:samoo ogromnu stijeenu.
On:poogledaj malo bolje.
Zagledala sam se u stijenu,teek tada mi je njen oblik bio jaasan,oblik srca .
Ja:maaajko mila kako je divnoo
On:ajdee idemo unutra.
Uhvatio me za ruku,jeer se bilo malo teze popeti alii  vrijedilo je.Stali smo na pola,razgledala sam,puuni mjesec je sijao bas blizu nas i obasjao jee sve i zvijezde su mu u  tome pomagale.Sjeli smo i gledali u nebo,vise sam gledala u njega nego u mjesec.Taj momak kojem ne znam cak ni ime,cini me drugacijom i boljom,ni svee zvijezde da se sastave nee bi bile ljepse od njega.Pazljivo sam posmatrala svaki milimetar njegovog lica,kako ga nikaad ne bih zaboravila.Zanimalo me njegovo tajanstveno ime i to mnogoo,smisljala sam kako da ga pitam za ime i taaman kad sam otvorila usta da ga pitam,zazvonio mi je telefon.Bila je Belmaa.Zabrinuto me upitala gdje sam a ja sam joj odgovorila da sam na sigurnom,stvaarno sam se osjeecala tako.Zasticeno.Nee zbog njegovih misica,veec zboog tog osmijehaa.Rekla sam joj da cu brzoo doci,i da se ne brine te sam prekinula.
On:moraas da ides?
Ja:moram
On:odvest cu te
Ja:stvarno nema potrebe.
On:nisaam te ni pitao da li ima.
I ponovo mi namignuo.Pred njim sam se osjecala taako bespomocno,nisaam mu mogla reci "ne" a ipak sam osjecala da s njim mogu sve,i da sam s njim najmocnija iaako ga prvi put vidim.Napustili smo to lijepo mjesto i uputili se prema mojoj kuci.Nismo puno razgovarali, progovorili bi smo po koju rijec i uputili jedno drugom topli osmijeh.
Ja:evoo,stigli smo.
On je razgledao po ulici.
On:kao da sam ovdje vec biio.
Ja:moguce je,hoces unutra?
On:kasno je,necu da te vise smaram.
Ja:ma ne smaras.
On:drugi put cu uci,sad idem da spavam,cao.
Ja:cao
Sacekao je da udem u kucu pa je onda otisao.Belma je spavala,pa sam se odsunjala do sobe,bacila se na krevet i sijala od srece.Nikad  srecnija nisaam zaspala.

Znaaam duugo nije bili nastavka,stvaarno se izvinjajem nisam imala vremena da napisem,imaala sam preeeevise ucit i isplatilo se ,sada cu cesce objavljivati nastavke,obecajem.
Ly.😊💞

"Slusaj srce"Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon