4.Dio
Obukla sam izderane pantole,bijelu usku majicu s natpisom L.A 💜, i na noge sandale,kako bi ih mogla skinuti i setati po pijesku.
Uzela sam telefon i naravno slusalice,bez njih nikud i krenula u laganu setnju.Bila sam blizu mora neki covjek je pokraj puta prodavao sladoled,pozeljela sam jedan i kupila sebi.Bila je noc i samo ulicne svjetiljke su mi osvjetljavale put,odlucila sam pustiti pjesmu kako bih sve jos ucinila ljepsim.Dok sam tipkala po telefonu,drzajuci u drugoj ruci na pola pojeden sladoled,udarilaa sam u nekog momka.Bio je u sorcu i imao je na sebi crnu majicu i suncane naocale ,a u usima slusalice.Imao je crnu kosu a frizura mu je bila zapanjujuce dobra njegovi misici koji nisu bili mnogo veliki ali ipak dobri su mi skrenuli paznju s njegove frizure.
Ja:Jaaoo majko mila vidi misica
On:Jaooo majko mila vidii sladoleda na mojoj majici.
Ja:upss,izvinii htjela sam pustiti pjesme a onda si se pojavio ti,ja nisam gledala kuda ideem i tako.
On:ako si htjela pustiti pjesme ,sveee ti se oprasta,aa i sladoled je od jagode bas taj volim,hladaan je dobro mi prija jer upravo ideem s treninga.
Ja:suuper onda sam te ohladila.
On:jesii vala.
Zasmijali smo se,od njegove ljepote mi se najvise svidio taj njegov carobni lijepi osmijeeh.Namignuo mi je za kraaj i nastavio trcat,a ja sam nastavila hodati ka moru.Cudila sam se sama sebi sto sam se sudarila s nekim a nisam se posvadala s tom osobom,pritom sam se jos i izvinula,inace samo prodem ili se pocnem svadati.Stigla sam na plazu,lagani vjetar je puhao,bilo je nekako toplo i prijalo mi je.Skinula sam sandale i uzivala u pogledu kvaseci noge u mokrom pijesku.Nakon nekog vremena su me zaboljele noge,udaljila sam se od mora,ne puuno i sjela.Sucajno sam podigla glavu,vidjevsi da je neboo zarobljeno zvijezdama,nikad prije nisam vidjela da je nebo bilo toliko prepuno sjajnim zvjezdica,pa sam se zagledala u njih.Prekinuo me muski glas "Zvijezde su veceras prekrasne",malo sam se prepala.Ali kada saam se okrenula vidjela sam da onaj isti momak od maloprije,sjeda pokraj mene,saav strah je nestao ne znam zasto.
Ja:da, bas su lijepe
On:ne ljepse od tebe
Ja:paa...hvala ti,vidim rijesio si se majice sa mojim sladoledom.
On:zivim vrlo blizu pa sam se isao presvuci,ondaa sam dosao ovamo jer jako volim ovo mjesto i vidio teebe,prvo sam provjerio da li imas neki sladoled u ruci pa ti prisao.
Ja:hahaha kaoo sto vidis neemam nista s cime bi te mogla isprljati,volis ovo mjesto?
On:mnoogo,nikad nikog nema i cuju se samo valovi.
Ja:i neboo je lijepo
On:zelis da te odvedem negdje,gdje je neboo jos carobnije jos ljepse.?
Ja:mozee
On:ideemo onda.
Ustao je i pruzio mi ruku,da bi mi pomogao sa zadovoljstvom sam je prihvatila i krenula s njim.
On:akoo si se umorila moguu te nosit?Ehh,vako sljedeci naastavak ce izaci,kad budem imala vremena jer stvarnoo imam puno ucit za skolu.Nadaam se da ste zadovoljni pricom jer su dijelovi pokratki ali ubuduce ce biti duzi.
Ly.😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Slusaj srce"
Hayran Kurgu"Slusaj srce" 1.Dio Sva rasplesana i sretna sa slusalicama u usima i muzikom pojacanom do kraja preturala sam po ormaru punom odjece,trazeci odjecu za skolu.Pocinje moja omiljena pjesma naravno nisam mogla da joj odolim,pocela sam da plesem iako to...