Het vliegveld

76 9 9
                                    

Melanie POV

Na een paar uur werd ik wakker. ''Hoe lang nog?'' mompelde ik in mezelf en keek op mijn horloge, maar dat had ik eigenlijk niet hoeven te doen, want ik voelde dat we gingen landen. 

Ik liep uit het vliegtuig richting mijn koffer. Ik pakte mijn koffer en liep weg. ''Ho, ho jongedame, waar willen wij naartoe gaan?'' ik voelde een grote hand bij mijn schouder pakken. Het was de douane. ''Lekker dan'' zei ik zacht.

Na veel gedoe mocht ik dan eindelijk weggaan. Ik keek naar mijn koffer. ''Shit...'' zei ik, toen ik bedacht dat het adres van mijn appartement helemaal onder in mijn koffer zat. Ik deed mijn koffer open en je raad het al.... Al mijn spullen vielen eruit. ''Waarom ik'' zei ik en zuchtte. ''Zal ik je even helpen?'' vroeg een jongen met een zonnebril op, onder het mutsje dat hij ophad kwamen wat plukjes blond haar uit. ''Als je dat wil doen graag'' zei ik, hij zette een klein glimlachje op. ''Niall Horan, aangenaam'' zei hij, mijn ogen werden groot, ''ben jij Niall?'' vroeg ik verbaasd, ''yep, niet gaan schreeuwen alsjeblieft'' zei hij bijna smekend tegen me, ''beloofd'' zei ik en gaf hem een knipoog. ''Je komt uit Nederland hè?'' vroeg hij. ''Hoe weet jij dat nou weer?'' vroeg ik verbaasd. Ik kreeg geen antwoord terug. ''Ik moet gaan'' zei hij toen er een paar gillende meisjes op hem afkwamen. Ik had niet eens de tijd om doei te zeggen, want hij was al snel weer weggerend.

Ik voelde dat mijn mobiel piepte dus keek ik maar even op 

Hee schat hoe is het in Londen? Het waren mijn ouders, Goed mam, je raad nooit wie ik net heb gezien! typte ik terug, ik stopte mijn mobiel terug in mijn zak, maar ik kon hem er weer meteen uithalen, want hij piepte weer. Nou? stond er op het scherm van mijn mobiel. Niall Horan typte ik terug, maar ik kreeg geen reactie terug.

Dit stukje is geschreven door Fem!! Haha Vote? Comment? please

xx

Real or notWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu