Niall POV
Ik weet niet waarom maar ik krijg het meisje van op het vliegveld maar niet uit mijn gedachten! Ze was zo mooi, als je in haar ogen kijk zag je vreugde maar vooral veel verdriet. Waarom zou ze verdrietig zijn? Ik hoop dat ik haar nog een keer zie. Ik denk dat ik het ga vertellen aan de jongens.
Niall: Heey boys kom allemaal eens naar mijn flat! x Nialler
Louis: Ben daar! x
Liam: Ke
Harry: Ik ben onderweg
Zayn: sure
Zo zij kunnen hier elk moment toekomen. 'NIIIIIIIIAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLL!!!!!!' Dat is Louis. 'HIIIIIIIIEEEEEERRRRRRRR!' Binnen de 2 minuten zat iedereen in de zetel. (sorry dat ik vervelend ga doen maar ik ga het gesprek een beetje anders typen)
Lou: Wat was er zo dringend?
Li: Ja vertel het eens Niall.
Ni: Dus daarjuist op het vliegveld zag ik een meisje en haar koffer was opengesprogen dus ik ga naar haar en help haar. Maar dan kwamen er een stuk of 15 gillende meisjes aan en moest ik weg! :( Maar ik krijg haar maar niet uit mijn hoofd jongens! Ik hoop zo hard dat ik haar nog een keer zie!
Hazz: Ahn zo lief! Wat jammer dat je weg moest maar misschien zien we ze nog wel eens je weet wel in de starbucks of misschien in Nando's
Zayn: Ja Niall Harry heeft gelijk we zullen haar heus nog wel eens zien!
Ni: OKe bedankt jongens!
Ik hoop dat de jongens gelijk hebben en ik haar snel nog eens zie!
Heey lieve mensjes!
Sorry lang geen update maar ik had het even moeilijk en het was mijn beurt om te schrijven en dat is niet echt eeen goede combinatie :(!
Nouja veel plezier! Laat please een comment- vote achter
xx Melanie