Anouk POV
''Femmie hoelang gaat het nog duren in die badkamer?'' schreeuwde ik hard. ''Rustig Noukie, ik wil ook gewoon kunnen douchen'' riep ze hard terug. Heb ik nog geluk dat Femke nooit make-up doet, met zo'n tempo. ''Fem, schiet op, over een halfuurtje gaat club SODA open en ik wil ook gewoon op tijd zijn'' beet ik haar toe. ''Jaja... Zeker om de jongens te gaan versieren'' hoorde ik haar roepen. ''Zeker om de jongens te gaan versieren'' deed ik haar na. ''Hier, je kunt al hoor'' zei ze en maakte de deur open. Femke is mijn beste vriendin, toen ze 12 was verhuisde ze hier naar Londen en nu mag ik bij haar en haar moeder komen wonen! ''Ik doe mijn blauwige jurk aan'' zei ze en liep haar kamer binnen. ''Oke'' mompelde ik en pakte mijn mascara. Femke kwam de badkamer weer terug in gelopen en deed haar oorbellen in. ''Ik snap niet dat jij dat spul opdoet'' zei Femke en trok een vies gezicht. Ik lachte even naar haar en begon aan mijn andere oog. ''Je ziet er leuk uit'' zei ze en wees naar mijn jurk. ''Dankje jij ook!'' zei ik en keek naar haar jurk, het was een aparte, maar wel mooie kleur.
''Hier'' zei ik en gaf me haar pumps. ''Ik heb nog nooit op hakken gelopen Anouk, dat gaat me nooit lukken'' zei ze zielig. ''Kom op man, hoe oud ben je nou?'' zei ik lachend. ''Anouk, serieus dat lukt me echt niet'' zei ze en ging op een stoel zitten. ''Femke je kunt het wel hoor'' zei ik tegen haar en sloeg mijn armen om haar heen. ''Nietes'' zei ze en kroop wat dichter tegen me aan. ''Probeer het nou maar'' zei ik en gaf ze opnieuw.
''Anouk, dit is super moeilijk'' beet ze me toe en viel weer bijna. ''Je bent nog geen een keer gevallen dus waarom nu wel?'' vroeg ik. ''Oke jij wint, zullen we nu dan maar gaan?'' zei ze en lachte even. ''Ja'' zei ik en knikte.
Melanie POV
''Mam, ik moet nu gaan, ik ga naar SODA'' zei ik tegen mijn moeder die ik aan de telefoon had. ''Oke schat, doe je wel voorzichtig?'' vroeg ze met een bezorgde stem. ''Ja, mam'' zei ik en hing op. Ik pakte mijn pumps en deed ze aan. Ik liep naar buiten en deed de deur opslot. ''Dit word een leuk avondje'' zei ik en liep door.
''Oke, daar zit een bakkerij en daar zit de superma-'' ik werd uit mijn zit gehaald door een meisje dat mijn naam riep. ''Melanie?'' hoorde ik nog een keer achter me. Ik draaide me om en zag daar Anouk staan, met nog een ander meisje. ''Hee'' riep ik en liep haar kant op. ''Hee'' zei ze. ''Dit is Femke, mijn beste vriendin'' zei ze lachend. ''Hello,i am Mela-'' wilde ik zeggen. ''Femke, aangenaam, ik ben gewoon Nederlands'' zei ze lachend, maar toch hoorde je een klein Engels accent.''Melanie'' zei ik en stak mijn hand uit, ze nam hem aan, ik keek haar even aan. Wow... Die is model denk ik in mezelf. ''Ga jij toevallig ook naar SODA?'' zei Anouk en wees naar mijn outfit. ''Ja, jullie zo te horen ook'' zei ik. Ze knikte tegelijk. Nu viel het me pas op, dat Femke geen make-up ophad, maar toch bloedmooi was. ''Veel mooier dan mij'' mompelde ik net iets te hard in mezelf. ''Wat zei je?'' vroeg Femke lief. ''Niks'' zei ik en schudde mijn hoofd. ''Oke, zullen we gaan?'' vroeg Anouk. ''Ja'' zeiden Femke en ik tegelijk.
Niall POV
''Schiet op Harry'' riep ik hard. ''Ja, ik kom al'' schreeuwde hij hard terug. Niet veel later hoorde Zayn, Liam, Louis en ik harde voetstappen de trap af rennen. ''Dat werd tijd'' zei Louis. ''Ja'' zeiden Zayn en ik tegelijk. ''En dan nu op naar club SODA'' zei ik. ''Ja'' zeiden de andere jongens en volgden mijn voorbeeld, door hun jassen te pakken en de deur uit te lopen.
*
I need your love
I need your time
When everything's wrong, you make it right
I feel so high
I come alive
I need to be free with you tonight