Melanie POV
''Ik ga terug'' zei Liam en zocht oogcontact met me, en dat vond hij. ''Kom je?'' vroeg hij lief. Ik knikte en veegde mijn laatste tranen weg. ''Alleen omdat ze zo bloedmooi'' zei ik tegen mezelf. ''Wat?'' vroeg Liam. ''Omdat ze zo bloedmooi is, alleen daarom wil Niall verkering met haar, omdat ik niet goed genoeg ben, ik Melanie, met mi-'' mijn zin werd onderbroken door Liam. ''Je bent niet lelijk'' zei hij zacht. ''Je bent zelfs best knap'' zei hij nog zachter. Ik bloosde, hij ook. ''En je bent leuk, lief, stoer en grappig'' zei Liam. ''En jij heel zorgzaam'' zei ik en ik voelde dat onze vingers elkaar raakte. ''Ik ben stiekem wel een beetje verliefd op je'' zei hij zacht en klemde onze vingers in elkaar. Ik stopte even met lopen. ''Vind je dat echt?'' vroeg ik verbaasd. ''Ja tuurlijk'' zei hij en lachte naar me. ''Ik vind jou ook heel leuk'' zei ik zacht en lachte liefjes. ''Dus wij hebben iets?'' vroeg hij. ''Ik denk het'' zei ik en voelde zijn adem steeds dichterbij komen.'' Ik leunde ook wat naar voren en niet veel later waren onze lippen tegen elkaar aangeplakt.
''Eeeh.. Daar zijn ze!'' hoorde ik Anouk hard roepen. Ze kwam naar ons toegerend. Helemaal buiten adem stopte ze voor ons. ''Man... Wa-ar-om, uh.. Wa-ren ju-llie weg?'' vroeg ze. ''Daarom'' zei Liam en sloeg een arm om me heen. ''Hebben jullie iets?'' vroeg Anouk, nu niet meer buitenadem. Liam en ik knikte tegelijk en gaven elkaar een klein kusje. ''Ah..'' zei ze en lachte. ''Jullie zijn een goed stel.'' zei ze en knipoogde. ''En Femke en Niall?'' vroeg Liam. ''Vette verkering volgens mij, die hebben elkaar heel de tijd afstaan te lebberen, pas toen ik kwam om te zeggen dat jullie er opeens niet meer waren, hielden ze op.'' zei ze. ''Oow...'' zei ik zacht. ''Maar nu wil ik verder gaan feesten!'' riep Liam hard en trok ons mee, terug naar SODA.
''Wacht even'' zei Anouk, net toen we voor de deur van de club stonden. ''Wat ga je doen?'' vroeg ik, terwijl ik zag hoe ze haar mobiel uit haar tas haalde. ''Even appje eruit gooien, dat jullie terug zijn en dat hun ook weer kunnen komen.'' zei ze. ''Oke'' zei ik.
''En dan nu, een lekker klef nummertje... Zoek allemaal maar een danspartner uit..'' Riep de dj. ''Wij?'' vroeg Liam aan me. ''Altijd'' zei ik en sloeg mijn armen om hem heen. ''Ik hou van je weet je dat?'' zei hij. ''Nu wel'' zei ik en drukte een kusje op zijn lippen. ''Kijk!'' hoorden we een paar meisjes roepen. Ik haalde me zelf uit Liam's greep en keek naar waar de meisjes wezen...
Femke, dankje voor alles! dankje om dit te schrijven, dankje om zo een topvriendin te wijn! ik hou van je! BTW dit is geschreven door Femke ♥ ♥