Tak stále bloudim v lese ,ale ne už sám je se mnou můj nový přítel Firel i když je to magický vlk aspon už nejsem sám . Už je tomu druhej den co sem v lese a nikde nikdo, kdybych aspon věděl jakým směrem jít ale jen bloudim. Už mne to nebavilo takle tu chodit tak sem skusil zavolat jestli se někdo ozve "haló je tu někdo " ale nikdo se neozval. Jak sme šli s Firelem dal uslyšel sem divný hlas "ja te povedu ,ukážu ti cestu" ihned sem zpozornel.
Jak sem se ohlížet nikde nikdo tak kdo me to odpověděl, asi už začínám mít halucinace podíval sem se na Firela. A v tu chvyli znova ten hlas " to sem ha Firel " lekl sem se a posadil se na zadek a řekl "to není možný to se mi jen zdá " ihned mi odpověděl " nezdá to je jedna z mejch magii" to sem vůbec nečekal. Nestalo trapné ticho mezi náma a me to nedalo "ty umis mluvit?!" Řekl sem a dostal sem hned odpověď "ano umím a povedu te příteli " řekl Firel.
Chvíli sem ho jen pozoroval a pak mu řekl "trošku si né vylekal a neříkej mi příteli jmenuji se Crono zanussi kamarade" a usmál se na něj A este dodal " povedes mne tedy?" . Firel jen kivnul a ukázal mi cestu.
Po nějaké době sem začal slyšet lidi a nakonec sem uviděl bránu města na jaké bylo napsáno MĚSTO NODEGO. Usmál sem se na Firela a poděkoval mu a on jen mrknul ,byl sem rád ze sem konečně tu vešel sem branou do města a zůstal sem údivem stát. Tolik lidí tu je říkal sem si v duchu, ale vrátil sem se před bránu a vyšplhal na strom kousek od ni ,abych viděl celé město. Jak se dolezl az na vrchol tak sem viděl celé město ve své kráse pochvili sem slezl a sem zpět do města a jak sem chtěl jít dál ucítil sem vůni masa , které se táhlo s takové divné hospůdky názvem "DEMOVELIO". Rozhodl sem se jít podívat dal a jak sem byl skoro tam Firel me zastal a pověděl " nechod Crono cítím zní jen temnotu" ale můj hlad byl silnější a tak sem otevřel dveře a vstoupil . A hnedka se pocítil pohled všech opilcu co tu byli ,jak sem šel dal k barmanovi postavili se přede mnou dva divné vypadající chlapy a v tu chvíli sem věděl ze se něco stane .
Ahoj jak se líbila nové kapitola a omlouvám se za gramatiku a chtěl bych znát váš názor na můj prvny příběh dekuju :')
ČTEŠ
Drak A Dívka
FantasyJmenuji se Crono Zanussi A byl sem od malá vychován drakem ohně Salamandrem. Ale jedno dne zmizel a ja se rozhodl vydat ho hledat a mou cestou sem potkal mnoho lidí a a mnoho nových přátel. A zažil mnoho dobrodružství a proto vám o nich budu vyp...