Začíná novej den a ja se zas proubouzim, někde v lese kde sem zase zabloudil. Po ceste s hor ,kde sem vyrůstal je tohle další les kde bloudim no můj orientační smysl je na nic ,ale snad už sem někde blízko městu Nodega. Aspoň ze sem potkal pár hodných lidí co mi dali něco na zub, jinak bych asi hlady umřel tak nebudu otálet a vydam se dál na cestu.
Tak nic už zas bloudim ja se asi zbláznim "sakra kde to sem" zařval sem a v tu samou chvíli sem zaslechl nějaké divné zvuky jak kdyby někdo týral psa. Tak sem se rozhodl jít za tím zvukem a po pár metrech sem uviděl v dáli pochodeň ,nejdřív jednu a pak další a nakonec pár lidí s pochodnema.Byl sem zvědav tak sem se pomalu přibližoval, jak sem byl blíž tak sem poznal ze to jsou lovci příšer. Lovci příšer byly známí tím že zabíjejí magické příšery pro zábavu a pro jejich magický kámen. Jak se byl blíž a blíž viděl sem tvora ,kterého sem eště neviděl podobal se vlku ale jeho srst byla ohnivé barvi, byl o něco větší než normální vlk jeho ocas vypadal, jak kdyby hořel bylo to nádherné stvoření.
Ale když sem se podíval líp viděl sem jak je celi od krve a jak ho lovci bodaj klackem s divnim kamenem který vydával jiskri. A tím toho vlka mlátili nedalo mi nenáviděl sem takové lidi jako jsou oni a tak sem na ne zařval "nech te toho sakra vy volove" ale jen se na me otočili a pokračovali dál v týrání toho krásného vlka.
Jak sem se díval dál krev se mě vařila, tak sem se neudržel a plnou silou se rozběhl proti nim abych je zastavil. Když sem k nim doběhl zastavil sem další útok na toho krásného vlka a v tu chvyly se ozval jeden s lovcu "co si myslíš ze děláš hajzle". Podíval sem se na něj a odpověděl "nenávidím lidí jako ste vy nic jen ublížit umí te němému stvoření " a jak se to dořekl dostal sem do zad jednu ranu tou zbraní, projela mnou bolest co otupovala mé tělo. Když sem se zpamatoval uz stali okolo mě a chystali se mne napadnout tak sem se plnou silou odrazil od země a vyskočil nad ne abych se vyhnul. Ale jeden vytáhnou luk a chtěl me sestřelit jako nějaké zvíře nedalo mi to a musel sem bránit i když to byly pouze lidé a tak sem použil svoji sílu ,nadechl sem se a pouzil vlastni magii ohně "DRAČÍ DECH" (ohnivy dech) zasahnul sem je všechny a bylo po boji. Leželi poražený na zemi ihned sem se otočil k tomu vlkovy abych mu pomohl ,ale už stal na všech čtyřech a koukal na mne těma rudýma očima. Nevěděl sem co udělat ale než sem nadal vlk byl u me a olizoval mi ránu po te holi stim magickým kamenem a tak sem se na něj podíval pohladil a nabídl ze může jít se mnou vlk pouze sklonil hlavu. Tak sem si řekl že asi souhlasí a tak sem se rozhodl ho pojmenovat a dal sem mu jméno Firel. Tak se si našel nového přítele a mohl se vydat dál na cestu do města Nodega.
ČTEŠ
Drak A Dívka
FantasiaJmenuji se Crono Zanussi A byl sem od malá vychován drakem ohně Salamandrem. Ale jedno dne zmizel a ja se rozhodl vydat ho hledat a mou cestou sem potkal mnoho lidí a a mnoho nových přátel. A zažil mnoho dobrodružství a proto vám o nich budu vyp...