Kapitola 3. Magický Cech

31 4 0
                                    

Jak stáli a prohlíželi si mě docela mě to znervoznovalo ale i tak sem došel k pultů. Barman na me jen koukal tak sem se ho zeptal.

"Prosím vás máte volnej pokoj? " ale neodpověděl a v ten moment me jeden štěch vožralu Chytnul za rameno a do ucha mi řek.

"Tady neznámé nemáme rádi a este podivina s prašivim vlkem chlapečků " ja se na nej jen podival nasraním pohledem ale nechtěl sem způsobit žádný problémy.

Řekl sem mu "nehodlám dělat problémy, chci jen někde přespat " ale jen se začal smát a všem co tam seděli řekl nahlas.
"On tu chce jenom přespat chlapi co sním uděláme " a všichni se začali smát a pak se ozvalo od jednoho stolu " ukaž mu komu tahle hospoda patří  šefe".

Ten jejich tak zváni šéf se na me otočil a usmál pak se postavil do postoje . A v tu chvyli sem cítil jak se mu hromadí magie ale než sem něco stačil udělat ,vykřik "Tvorba kamene Kamena koule" a mne to odhodilo ven s hospody .
Jak sem dopadl na zem měl sem problem se postavit byl sem totiž v šoku.  Měl sem tmu před očima a tělo bez síly jen sem slyšel jejich smích a ještě něco mumlali. To sem jim nerozuměl ale pak sem slyšel jak Firel na ne štěká.

A pochvyli zaknušel jak sem byl na kolenou tak sem viděl jak ho ten chlápek nakopl. V tu chvíli se me začala vařit krev,pokoušel sem se zvednout ale nešlo to. Jen se mi smáli a ten jejich šéf chtěl na Firela použít magii.

Pak řekl "Tvorba kamene" ale nedořekl to a už před ním stala osoba v zahalena v plášti a s samurajskym mečem . Ten jejich šéf nevěděl co ma dělat šlo na něm vidět ze se bojí a přes strach řek " víš kdo sme?! Mi sme mágove s  Magického cechu KROTAS".

On mu jen odpověděl "a ja sem s DRAFILOSU" oni jen koukali a v tu chvyli odhodil plášť  A pod ním nebyl on ale ona. Nádherná dívka s červenými dlouhými vlasy, v nadhernim samurajskym oblečení a na zápěstí měla znak svého cechu. Ja sem byl okouzlen její krasou a půvabem.

Když sem se tak trochu zpamatoval chtěl sem ji poděkovat a případně pomoct. Ale než sem vstal zaútočili na ni ale ona je blesku rychle  porazila.

To me docela zaskočilo ale jak sem se chtěl postavit tak už byla u me a nabídla mi ze mi pomůže se zvednout. Tak se ji podal ruku abych se mohl postavit a jak sem stal i hned sem ji poděkoval a běžel za Firelem. Abych se mu omluvil ze sem ho do toho zatahnul ale jen se na me jen podival. A pak se zezadu ozvalo "čau jsi v pořádku a jestli hledas přespani věděla bych o něčem " ja sem se na jen podival a řekl dekuju . Pak sem se ji představil a ona me jmenovala se Kirra a zá je magem s Dragofilu a este dodala te u nich můžu jednu noc strávit ppodekoval sem a vyšli sme na cestu do jejího cechu.

Cestou sme si povídali a he se o ni dozvěděl ze ovládá magii brnění to mi i vysvětlila a zá dokáže měnit styl boje s různým brnenim a ze jich ovládá skoro sto. Ja ju o sobě tak te sem se naučil magii o draka Drakobijeckou magii která měla sloužit na zabíjení draku a ji tp ohromilo. 

Pochvyli sme dorazili do jejího cechu ,když sme vešli tak všude seděli lidé a bavily se popíjeli a smáli . Me to místo přišlo nabité láskou štěstím a zábavou ale nečekal sem co se stane druhej den ráno ale to už se dozvíte v další kapitole.

Drak A Dívka Kde žijí příběhy. Začni objevovat