P.O.V FIEZA
...Dan aku tersedar semula. Aku masih nampak lagi mereka berdua(Tsuna dan Reborn ) . Aku menegakkan tubuh sambil ekor mataku melihat sekeliling lalu ke tubuh ku. Aku berpakaian uniform sekolah berwarna hitam dan mafela merah. Jari ku bermain dengan hujung mafela.
...Mafela milik Murni. ...
"Ano..." Suara milik Tsuna menarik perhatian aku . Aku dapat merasakan perasaannya yang serba tidak kena.
"Ma-macam mana awak boleh berada di bilik saya? " Aku memproses soalan Tsuna di dalam fikiran. Aku membulatkan mata.
Ak-aku dekat Ap-apa?
"Eh?Ehhhhh?!!!" Wajah aku menjadi merah padam. Kenapa aku boleh berada di dalam bilik mereka ni?! Sesiapapun yang menghantar aku ke sini nak mengenakan aku ke?!
"Saya...Saya benar-benar tidak tahu bagaimana? "Jelas aku dengan menundukkan kepala. Tsuna mengeluh perlahan dan dia menjeling tajam ke arah Reborn. "Ini kerja awak, bukan? " Reborn menendang kepala Tsuna dengan kuat. Aku yang melihatnya terkedu tanpa sebarang kata. "Dame tetap dame untuk selama-lamanya. Dia muncul malam tadi,awak tak sedar ke,dame-Tsuna?"
"Hieee?!/Ehhhhh? !"Aku dan Tsuna menjerit sekuat hati. Boleh gegar rasanya rumah dengan jeritan kami berdua. Reborn menukarkan Leon kepada tukul 100 tan lalu memukul kami di kepala.
Kami berdua mengerang kesakitan yang amat. Oush, kuat betul bayi ni memukul...
Tunggu dulu, seorang bayi?!"Ma-macam mana bayi bo-boleh berjalan dan bercakap dengan lancar ?!!Betul ke awak ni bayi yang sebenarnya? !!"Aku menuding jari ke arah Reborn. Tsuna pantas bergerak ke hadapan aku bagi mengelakkan sebarang kecederaan yang bakal kami (atau aku sebenarnya ) alami.
Dia buat dek dengan soalan aku,"Siapa awak?"Sambil menghala pistol ke aku. Aku menelan air liur.
Beritahu sahaja siapa awak....
Eh?!
Lambat laun dia tau juga siapa awak.
Err, baiklah.
Aku menghirup udara segar sebelum berkata. Aku memberikan wajah serius.
"Nama saya Fieza,saya merupakan seorang MOON Guardian untuk Vongola famiglia's. Jadi,siapakah awak berdua yang sebenarnya? "Sekali nafas aku menjawab dengan muka tembok. Aku tak sangka aku pun boleh buat juga!
Mereka berdua kelihatan tersentap,
mungkin tidak pada bayi tu tapi si Tsuna ni jelas terkezut sampai berpeluh seluruh muka. Aku nak gelak tengok muka dia."Mo-Moon Guardian? ! Awak pun dari mafia?!!!" Tsuna menuding jari kepada aku pula. Mafia,macam Murni pernah cakap. Budak ni mafia juga ke?
Jangan kata vongola famiglia merupakan mafia!!!!!!!!!!
Yupp~~~♡♡♡
Ibuuuuuuuuu! Tolong Acu!!!
TSUNA P.O.V
HIEEE EEK! ! Kenapa hidup aku sekarang macam dalam neraka NI? ! Oh kami,kenapa nasib aku selalu sahaja buruk... Mula-mula Reborn,lepas tu Gokudera-kun dan Yamamoto-kun,Lambo,I-pin,Bianchi,Fuuta....
YOU ARE READING
KATEKYO HITMAN REBORN~FOREVER BE MY SKY~
FanfictionHafizatul Haffieza atau senangnya nak ingat-Fieza hanya seorang gadis biasa(normal kita cakapkan) berumur 18 dan sedang menunggu keputusan SPM bersama sahabatnya,Murni.Sehari sebelum pengambilan keputusan,mereka berdua bertemu secara kebetulan di ke...