jimin

2.1K 69 108
                                    

Gerçek Adı: Park Jimin

Memleketi: Busan

Selamlaşma: Merhaba. Ben Jimin.

Gruptaki Pozisyonu: Dansçı, Vokal

Kan grubu: A

Doğum Tarihi: 13 Ekim 1995

En Sevdiği Lakapları: Meotjaengi (Havalı)

Boyu: 315 cm. (YN: Jimin boyuna bilerek böyle yazmış.)

Kilosu: 61 kg.

Özelliği: Göz Gülümsemesi

Hobileri: Dayak yemek

Alışkanlıkları: Jungkokie'ye yapışmak

Hayat Felsefesi: Bunu yapamam demeden önce dene.

Çekicilikleri: Göz Gülümsemesi, kendim

Sevdiğim 3 şey: Jungkook, performans sergilemek, ilgi görmek

Sevmediğim 3 şey: V, Jin abi, Suga abi.

Son zamanlardaki En Büyük İlgim: Filmler, Kıyafetler, Egzersiz.

Bana en çok benzeyen üye: Rap Moster, J-Hope (Bu ikisinin kişiliklerinin önemli bir şeyi var. Rap Monster'la ilgili; karakterlerimiz benzer, ayrıca benzer ilgi alanlarımız da var.

J-Hope'la ilgili; canlı kişiliği ve çok sesli oluşu)

En Azından Şu Konuda İyiyim: Merkezde olmak için hırslıyım

En Azından Şu Konuda Çaba Sarf Edeceğim: Her zaman çok çalışırım. Şimdi de çok çalışıyorum ileride de çok çalışacağım.

Hayatımda İzlediğim En İyi Film: İzlediğim en iyi film Always'di. (Çok duygulanmıştım)Film çok dokunaklı ve duyguluydu. (İzlerken) sanki gözlerime yapıştırılmış içinden ılık su akan musluklar vardı.

Size önermek istediğim bir şarkı: Tomy Kelly- Paper Hearts.

Uyuyamadığın Zaman Ne Düşünürsün? Nasıl uyuyabilirim, neden uyuyamıyorum, ne zaman uyuyacağım.

Seni anlatan fotoğraf ve videolar: Just One Day klibinin 01:23'te söylediğim cümle (Söylediği söz; "Yalnızca bir gün seninle olmayı diliyorum")

Benim için BANGTAN sıralaması: Rap Monster- Jimin - Jungkook - Jin - Suga - Jhope - V (YN: V'nin sıralamasında da en son Jimin geliyor. Birbirleriyle uğraşmayı çok seviyorlar :D)

Kendime 100 üzerinden (100) veriyorum: Hiç kimse kendi için kötü bir şey söylemez.

Vücudunda en çok güvendiğin yer: Gözlerim

Kendini Öv: Kendini çok beğenmeye başladın, hadi biraz daha kendini beğenmeye devam et.

Amacım: Havalı bir adam olmak.aşla

BTS FactsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin