Diğer Üyelerin Gözünden J-HOPE

640 29 12
                                    

J-Hope: Her zaman canlı ve güzel kişiliği olan, diğerlerine iyi bakan, kendinden küçüklerini seven, kendinden büyüklerine sadık biri.

Jin: Sadece bir konsept gibi görünmeyen umutlu bir çocuk. Onunlayken sizi canlandırır. Hatta anlamsız şeylere gülebilirsiniz bile.

V: Bu bir konsept. İnsanlarla uğraşmayı (şakalaşmayı) sever, benimle hep uğraşıyor. Fakat doğrusu o canlı ve pozitif bir kişiliğe sahip. Bu hyung için de bir cevabım yok.

RM: O zevk almakta iyi. Öznel bir bakış açısı olup olmadığını merak ediyorum. O aslında düşündüğünüz kadar umut dolu değil. Ancak Jin hyungla beraber en çok bana tutunuyor. Nerede ne yapması ve ne yapmaması gerektiğini bilen biri.

JungKook: O "it ve çek"te gerçekten iyi. (*it-çek = Birinin ilgisini veya sevgisini kazanmak için ona bir iyi davranıp bir kötü davranmak) O gerçekten hohopep olmasına rağmen bazen çok karanlık. Yine de çok neşeli olduğu için onu seviyorum.

SUGA: Etrafındaki insanları bile mutlu edebilen bir kişiliği var. Çevresindekilere karşı çok sevgi dolu biri. Sinirlenmeyen ve kibar birisi.

JIMIN: Kendinden küçüklere takılmayı veya onlarla oynamayı gerçekten seviyor. Üyeler arasındaki en canlı kişiliğe sahip; fakat bazen beklenmedik ürkek bir yanı ortaya çıkıyor.

BTS FactsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin