BTS The Star Dergisi Profilleri -J-HOPE-

999 18 35
                                    

(Gerçek isim)/İsminin anlamı & kaynağı:  Jung (Jeong) Hoseok / Babam bu ismi, ülke çapında bilinmesini umarak isim bulma merkezinden almış

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Gerçek isim)/İsminin anlamı & kaynağı: Jung (Jeong) Hoseok / Babam bu ismi, ülke çapında bilinmesini umarak isim bulma merkezinden almış.

Doğum günü/ Burcu: 18 Şubat 1994 / Kova

Kan grubu: A

Ailedeki diğer üyeler:Anne, baba, abla

Doğumunu haber veren rüya:Annem, bir arazi boyunca üç at sürmüş.

Gittiği okullar: Kwangju Jain Anaokulu - Seoil İlkokulu - Ilkok Ortaokulu - Kukje Lisesi - Global Cyber Üniversitesi (YN: İnternet üzerinden eğitim veren bir üniversite.)

Kişiliği:Neşeli, sosyal, arkadaş olmak için ilk adımı atan

Hobileri/Yetenekleri: Figür ve ayakkabı koleksiyonu yapmak / Serbest tarzda dans etmek.

Alışkanlığı: Kendimi övünce yüzüm kızarır.

Hayat felsefesi: Elinden gelenin en iyisini yap!

En iyi olduğu yemek: Kimchili kızarmış pilav (Kimchi bokkeumbap)

Şarkıcı olmasına neden olan şey: Zaten dansa karşı bir ilgim vardı, bu sayede şarkı söylemeye ve rape karşı da bir ilgi besledim. Bu yüzden seçmelere katıldım.

En sevdiği yemek: Kraliyet Yemeği (çeşitli geleneksel Kore yemeklerinin olduğu bir menü)

En sevdiği film: If Only

En sevdiği spor: Tenis

En sevdiği takma ad: Hoşiki, Hope Oppa

Son zamanlarda koleksiyonunu yaptığı şey: Figürler, ayakkabılar, sokak aksesuarları

Yakın ünlü arkadaşları: Yok gibi.

Yakın olmak istediği ünlüler: Big Bang sunbaelerim.

Katılmak istediği varyete şovlar: Running Man. Koşmak istiyorum.

Genellikle/ En sevdiği giyim stili: Hangi ayakkabıyı giydiğime bağlı. Temiz/düzgün, sokak modası.

İdeal Tipi:Kitapları seven, kocasına destek olan, harika yemekler pişiren bir kız.

Yapılacaklar listesindeki 3 şey: 1. Ailemi tatile yollamak
2. Ev almak.
3. 'Benim idolüm' fikri oluşturmak

BTS'in en enerjik üye sıralaması ve nedeni: Her türlü, liste benimle başlıyor ve maknaeler de işe eğlence katıyor.

J-Hope'un hayranlara sormak istediği soru: Bangtan'ı sevmeye başlamadan önce hangi sanatçıları seviyordunuz~??

BTS FactsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin