Q: Sahne ismin ‘V’ ve bu oldukça benzersiz. Peki ne anlama geliyor?
V: Seçebileceğim üç isim vardı; Six, Lex ve V bunlardan birini seçmem gerekiyordu. En iyisi V gibi görünüyordu ve böylece sahne adım V oldu. Fakat şirket bir harf daha olursa daha iyi olacağını söyledi, bu yüzden 뷔(bwi)'ye dönüştü. Hala bu isme alışamadım. Hahaha.
Q: BTS diğer idollerle karşılaştırıldığında, BTS'te olan ama diğerlerinde olmayan şey nedir?
V: Taşan çılgınık. Ama bu sadece yurtta. Yurttayken tamamen serbest, çok eğlenceli bir ortam oluşuyor. Özellikle Jungkook. Onu kimse geçemez. O tamamen ligin dışında(4D'nin geçilmez duvarı demek istiyor). Jungkook kendisi olduğunda çok eğlenceli oluyor ve her zaman esprilerileri ile bizi güldürüyor.
Q: Blogda paylaşılan mixtapelere(ücretsiz olarak paylaştıkları şarkılar)bakıldığında meşgul de olsanız tüm üyelerin müzik yapmak için uğraştığı görünüyor.
V: Aslında 4 vokalistte müzik yapımıyla uğraşan üye yoktu fakat hyungların rap yapışını gördükçe ilgilenmeye başladım ve böylece şarkı yazmaya başladım. Aslında müzik yapımına gelirsek, bunda gerçekten yetenekli olman gerekir. Fakat şirketimiz endişelenmedi ve hepimizin şarkı yazmayı denemesini istedi. Yani özgürce şarkı sözü yazdım ve melodi yaptım.Sonra PD-nim'e gösterdim ve 화양연화 pt.1 albümüne dahil edebileceğimizi söyledi. Ekipman satın aldım çünkü daha profesyonelce yapmak istiyorum. İleride bunun üzerinde daha çok çalışacağım.
Q: Her üyenin farklı kişiliği var. Yurtta herkesin farklı rolleri var gibi görünüyor.
V: Öncelikle, Jin hyung anne gibidir. Güzel yemekler yapar, o temiz ve düzenlidir. Üyeler arasında en iyi görünüme sahiptir. Suga hyung baba gibidir, yurtta bozulan şeyleri tamir edebiliyor. Işık, klozet vb gibi? Rapmon hyung gerçekten büyük abi gibidir. Hergün birçok şeyi bozar,böyle eğlenceli bir hyung. J-hope hyung çok fazla konuşur bir noona(abla) gibi. Jungkook ve Jimin yaramaz küçük kardeş gibidir.