SUGA: Bir şeyler üzerinde fazla durmam. "Hoşlanmak" gibi kelimeleri severim, "Hoşlanmıyorum" gibi kelimeleri ise sevmem. Genelde tembellik yapsam da keyif aldığım şeyleri yapmak konusunda hiç tembel değilimdir. Genelde insanların arkalarından konuşmaktansa onlarla yüzleşirim.
JIN: Yatağına bağlı kalmayı seviyor. Çeşitli konularda bilgi sahibidir ve bu bilgilerle her zaman (başkalarına) yardım eder. Bu garip bilgileri nereden edindiğini merak ediyorum.
J-HOPE: O havalı biri. Kendi düşüncesine göre kişiliği oldukça güçlü. Bazen aslında umursasa da umurunda değilmiş gibi davranır. Çok dağınık (düşünceli) gibi görünse de aslında oldukça dikkatlidir. O, böyle bir kişiliğe sahip.
V: Gerçekten çok bilgili. Sahnede oldukça havalı. Havalı ve harika. Uyuşukluğuna söyleyecek bir şeyim yok.
Jungkook: Büyük baba gibi. Ama müziğe olan tutkusu çok büyük! Ayrıca çok bilgili. Ama o yine de bir büyük baba.
RM: bir şeylere tahmin ettiğinizden daha çok takılır. Onu tanıyınca gerçekten çok çekingen (olduğunu anlıyorsunuz.) Bir sürü rastgele bilgiye sahip. Büyük baba. Havalı gibi görünse de - asla.. hayır... hayır... O sevilmek istiyor. Müziği sever. Çok tutkulu ve inatçı. İstediğini söyler ve her şeyi (herkesin) önünde güzelce söyler. Tarz biri.
Jimin: Çok konuşuyor. Hiç çekinmez. Ve hatta, bu benim kişisel görüşüm ama, üyeler tarafından sevilmek hoşuna gidiyor kekekeke