CK / 2. BÖLÜM

119 11 1
                                    

Kızlarla ufak bir sarılma yaptıktan sonra evlere dağılmaya karar verdik.

Motora doğru yöneldiğimde "Nefees !" adım bir erkek sesi tarafından söylenince kafamı çevirdiğimde bu kişinin Doğaç olduğunu anladım. "Buyur" derken Doğaç yanıma gelip beni incelerken "Çok garip ve değişik bir kızsın "dedi.
Bende kendimden emin bir şekilde omzuna dokunarak "Bunu söyleyen ilk insan değilsin " dedim. "Aslında benim sana bir teşekkür borcum var " diyerek eliyle saçını karıştırdı. "Teşekküre gerek yok ben genellikle kavga gördüğümde kendime içinde buluyorum" cebinden bir kart çıkartarak "Burası benim mekanın adresi ve tabiki numaram, ilk defa bir kıza o istemeden numaramı veriyorum bu konuda şanslısın " diyip göz kırptığında gözlerimi devirerek kartı elinden aldım. "Bir ara uğrarım ama numara konusunda pek emin değilim " diyerek kaskı kafama geçirip motorun üzerine atladım "Bu arada benim de bir motorum var " dedi elimi asker selamı gibi yapıp "sonra görüşürüz " diyerek gazı kökledim fakat onun "umarım " diyerek karşılık verdiğinide duydum.

Şu ana kadar birçok erkek arkadaşım oldu ama hiçbirine aşık veya hasta değildim ufak tefek hoşlanmalar vardı sadece ve şu sıralarda sevgili olaylarına girmek istediğimden pek emin değildim.

Eve geldiğimde babam salonda oturmuş televizyon izliyordu. Ayakkabılarımı çıkarıp parmak uçlarımda yürüyerek merdivenlere giderken "Amcan aradı bugün " deyince olduğum yerde kalıp arkamı döndüm şu babamdan kaçma numaralarımı geliştirmem gerek sanırım adamın her yerde gözü var ya kendi içimde konuşurken babam "Birtakım olaylar olmuş ve Nefes hanım olayların başındaymış, sınıfın yine değişmiş neden acaba ?" dediğinde "Önemsiz bir olay işte bir sorun yok "diye geçirdiğimde "Biraz daha uslu bir kız olsan iyi bir kızsın aslında "diyip başımı öptü.

Babamın bu olayları fazla büyütmemesini seviyordum birde üzerine espri yapınca ölecektim o espriyi nereden öğrendiyse.

Annem bizi maddi sebepler yüzünden terk ettikten sonra babamla iyice birbirimize kenetlenmiştik daha sonra babamın işleri büyüdü ve şimdi bu durumdayız, zaten beni o sebeple terk eden bir anneye ihtiyacım da yok ama zaman zaman eksikliğini hissetmiyor değilim.

Babama sarıldıktan sonra odama çıkıp kendimi yatağa attım. Kızlarla whatsAap ta gıybet time yaptıktan sonra kendimi uykuya teslim ettim.

Sabah uyandığımda alarmın ecdadına sövdükten sonra banyoya girip duş aldım. Duştan çıktıktan sonra kırmızı bir tişört, buz mavisi bir kot şort ve deri ceketimi giydim. Sade bir makyaj ve at kuyruğu yapıp dışarı çıktım. Evde kahvaltı etmeyi pek sevmiyorum kızlarla kantinde daha iyi vakit geçiriyorum.

Motoru okulun otoparkına park edip elimde kaskla kantine giriş yaptım. Arya kafasını masaya yaslamış uyuyordu. Sanırım sadece ikimiz erken gelmişiz.

Yavaşca yanına gidip elime tükürür gibi yapıp ensesine bir tokat yapıştırmamla "Nefees !" diye bağırarak kalktı. "Benim olduğumu nereden anladın yavrum " diyip masaya otururken yanağından makas aldım. "Hayvan bu okulda sizden başka bana vurmaya cesaret edebilecek bir insan evladı varmı? " deyince güldüm ve "Vuramazlar zaten sen benim helalimsin " diyip sırıtırken Arya yüzünü buruşturdu. "Açım lan beğn " diye kapıdan giren Esilaya bakarken Arya "Yettim kardeşim banada yemek !" diye bağırdı.

Şu anda tek eksiğimiz Güneş ve Peri derken onlarda giriş yaptı. Esila elinde 3 tost 3 ayranla masaya oturduğunda Aryada iki tane simitle oturdu. "O 3 tostun hepsini Esila yemeyecek değil mi lan?" diyen Güneşe ters ters bakan Esila "Tabiki ben yiyeceğim saçmalama " dediğinde hepimiz güldük. Peri bize bakıp göz kırparak "kanka birini verde ben yiyim ?" dediğinde Esila saniyesine cırlamaya başladı onların bu hali gerçekten çok komik.

CEHENNEM KIZLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin