( merhaba arkadaşlar sizle bir konuda anlaşalım benden bir isdek isderseniz yoruma yazın eyer düzgün bir fikir ise hikayeye katıcam bir de şu mevzu var ben nokdalama işaretleri koyamayacağım kelime yalnışlığı vb hibi şeyler olursa lütfen haber verin sizleri seviyorum hikayeme geçe bilirsiniz sizleri seviyorum vote ve yorum yapmayı unutmayın bys )
----------------------------------------------
"Alexxx dur! Bu evden gidersen geri gelemezsin" " gelmem cloe umrumda deyilsin al evini başına çal" "alex git çabuk" dedim ardından 2dk soluklanıp evden gitti benim için sorun olmadı sevgili kırızinden kurtuldum her ay 1 veya 2 sevgili deyişdiriyorum ( aramızda hiç bir yakınlaşma olmuyor)biliyorum ben biraz şımarığım
İlk işim bara gitmek olucakdı ama çok yorgundum kendime karşı başkalarına karşı onlara bunlara şunlara karşı yorgunum "aslında hüçlü olmam gerekirdi" hemen üzerime yapışan 1 badi altına kısa şort ve deri ceket takdım çantamı alıp aynaya bakdım ve kendime" çok güzelim be " dedim ama gerçekdende çok seksi ve şık görünüuordum hemen 4 cm lik topuklu ayakkabımı giyip arabama bindim ve hemen yola çıkdım arabam çok hızlıydııı 12 dk da bara geldim içeri girdim ben kırmızı şarapları seviyordum ardından şarap siparişi verdim o sırada bir masaya geçdim garson şarabı getirmişdi ve şarabımı yudumlayarak etrafın keyfini çıkarmaya başladım ve bir adam geldi gerçekden yakışıklıydıSON :)