Sahil

14 0 0
                                    

Birinin Beren diye bağırtısıyla uyandım.Yatakda kalmaya çalışırken Berke'nin benim güzelim iyi ki doğmuş diyerek öpmesini hissettim.Arkasından Elif'in hadi prenses kalk artık da hep birlikte kahvaltıya gidelim cümlesini duydum.Hiç bir doğumgünüme bu kadar isteksiz katılmamıştım ama onlara belki etmeden duş alıp öyle yanlarına geleceğimi söylemiştim.İkisini aşağıya indirerek sıcak bir duş aldım.Şu kısacık hayatta kimimiz vardı diye düşündüm de yanımda sadece iki üç tane arkadaşım ve abim şehir dışında kalan annemle babam dışında kimsem yoktu.Hiç değilse kendim ne kadar birşeyleri isteksiz yapmaya kalksamda onlar için bazı şeylere katlanıyordum.
Üstüme beyaz bir askılı,kot şort giydikten sonra saçlarımı ördüm ve aşağıya indim.Berke'nin hayatımda bu kadar bakımsız bir doğumgünü kızı görmedim demesiyle gülmem bir oldu.Elif ee bugün ne yapıyoruz diye söze atladı.Berke önce Kaan abiden arabayı alalım sonra üçümüz kahvaltıya gidelim.Öğlen Beren için Yiğitlerle konuştum bir havuz partisi verdircem akşamada Kaan abiyle bara filan çıkarız diye düşündüm,dedi.Tabiki Elif ayy süper olur demesini unutmadı.Acaba dermanımız kalcakmıdı bütün bunların hepsine.
Önce Elifle bir çanta hazırladık bikinilerimizi ve akşam için bir elbise ayakkabılar makyaj malzemeleri filan on dakkaya aşağıya indik.Berkede taksiyi çağırmıştı.Abimin ofisine gitmek için yola koyulduk.20 dakika filan sürerdi genelde.
Abimin yanına geldiğimizde benim prensesim iyi ki doğmuş diye sımsıkı sarıldı ve öptü biz biraz zor ayrılsakda Berkenin Kaan abicim arabayı bugünlük bize verirmisin diye o kibarca isteğinden kendimi alamadım.Abimde fazla hız yapma Berke bu iki güzellik sana emanet dikkat edin kendinize diyede ekledi.Sevinçle anahtarları kapan Berke koitura koştura aşağıya indi abime teşekkür edip akşam için sekizde buluşmaya karar verdik.

Berke son ses müzik açmış gözlükleri takmış hadi kızlarrr partyy diye bağırıyodu.Elifinde burn baby burn sözleri devamını getirdi.

Hep birlikte deniz kenarında bir kahvaltı salonuna gittik.Güzelce kahvaltı yaptıktan sonra Berkelerin evine gittik.Havuz partisi tam istediği gibiydi Yiğit işlerin başındaydı.
Hoşgeldiniz diyip öptü sarıldı.Yiğiti severdim dört yıldır arkadaşımdı.18.yaşımı onlarla geçirmek gayet güzeldi.Ve parti için bu kadar detaylı bir organizasyon beklememiştim.Onun bu işe önem vermesi beni çok mutlu etmişti.Berkenin odasına gidip bikinimi giydim.Saçımı açtım uçları dalgalanmıştı.Aşağıya indim.Berke belime sarıldı diğer koluma Elif girdi hep birlikte havuza gittik.
Herkesin iyi ki doğdun nidaları yükseliyordu ister istemez gözlerimden yaşlar aktı aslında duygusal biri değilimdir ama bu tür şeylerde gözlerimin dolmasını engelleyemiyordum.Pastayı üfledim ve bir anda herkesin dikkati kapıya yöneldi.Kapıya bakmamla donup kalmam bir oldu.Elinde bir hediyeyle bekleyen Poyraz vardı.Yüzünde mahçup bir gülümsemeyle yanıma yaklaştı.Berkenin beni kendisine çekmesi bir oldu.Poyraz yanıma yaklaştı iyi ki doğdun nice senelere diyip gülümsedi teşekkür ederim diyip hediyesini aldım ve kenara koydum.Herkes eğlencesine geri dönmüştü.Müzik son ses yayılıyordu.Bende etrafımdakilerin farkına varmadan Berke'nin odasına çıktım.

Berke

-Eceline mi susadın lan sen?
niye geldin ne yapmaya çalışıyosun diyerek üstüne çullandım.
-Bak Berke seninle alakalı bir problemim değil.Sadece Beren'i görmek istedim tamam mı sadece onu görmek istedim.
-Nesini görmek istedin lan eserinimi görmek istedin?
-Berke konuşma böyle
-Poyraz siktir git beni deli etme.
-Gidemem
-Ne demek gidemem ya ne diyon oğlum sen?
-Berke Berenle konuşmam lazım.
-Poyraz siktir git.

Elif
Berke Poyrazı kovalamayı başarmıştı.Ama Poyrazın gerçekten konuşmak istediğini gözlerinden görmüştüm anlamıştım.Ve bi daha geri geleceğini adım gibi emindim.Bir daha Beren'i paramparça edeceğini biliyordum.Buna ne Berke ne de ben izin verirdim.Ve bunu Kaan abinin duymaması gerekiyordu.

Poyraz
Beni itekleyerek dışarı atan Berkeyi önemsemedim.Haklıydı.Beren'i abisi gibi severdi korurdu.Beren'den ayrıldığımdaki kavgamızı hatırlamıştım.Berke'nin bir daha Beren'e bulaşmıcaksın bundan üç ay olur dört ay olur bir yıl olur çıkıp gelmiceksin.Eğer gelirsin karşında beni bulursun.Dediğini dün gibi hatırlıyordum.Eğer Beren'e buluşırsam bu kadar ufak bir kovalamayla kalmıcağından çok emindim.Yutkundum.Ve Beren'e tüm olanları anlatıcakdım herşeyi!Arabama bindim ve sahile sürdüm.

Beren
Gerçekten ne yapmaya çalıştığını anlamadım.Ne yapmaya çalışıyordu.Defolup gitti şimdi niye geri geliyordu.Beni ne olarak görüyordu.Ve bunu niye bugün yapıyordu?
Ben bunları düşünürken içeri Yiğit girdi.Güzelim diye sımsıkı sarıldı.Şuan tek ihtiyacım olan birinin omzuydu.Omzuna kafamı gömdüm ve sessizce ağladım.

Elif
-Berke ne yapıcaz?

-Elif hiçbir şey bilmiyorum ne yapcağımız hakkında tek bir fikrim yok.

-Berke hiç değilse bunu sonra düşünelim kızın doğumgününde yalnız bırakmayalım hadi gel Beren'e bakalım daha sonrada sessizce insanları kibarca gönderelim.

-Aynen

Aradan 2 saat geçmişti.Biz salonda oturuyoduk.Beren biraz uyumuştu.Aşağıya yanımıza indi.Hiçbir şey yokmuş gibi gülüyordu.Tam üzülme artık diye ona döncekken yüzündeki gülümsemeyi görünce hepimiz şaşırdık.
-Eee gençler abim gelcek yemek yapalım.Sonrada parttiiii...
-Evvet gençler hadi kalkın diyerek Berke zıpladı.
-Ben mangal için et almaya gidiyorum.Elif sen salata meze filan onları halledersin.Berke sende mangalı ayarla.Beren sende sofrayı hazırlarsın diyerek Yiğit ekledi.

Kasap zaten arka sokaktaydı.Yiğit hemen geldi.Kahkalar eşliğinde herşey dört dörtlüktü.Abimde bir saat sonra geldi.Hemen duş alıp yanımıza geldi.
-Oo gençler ellerinize sağlık bu ne güzel bir sofra böyle.
-Ne sandın Kaan abi hepimiz hamaratız diye Elif ekledi.
-Rakının yanında şalgam içermisin diye Berke ekledi.
Hepimiz birbirimizle ilgileniyorduk ve çok güzel bir akşam yemeği geçirdik.Sofrayı erkekler topladı bizde Elifle hazırlanmaya gittik.

Siyah mini bir elbiseyi siyah topuklu ile kombinlemiştim.Fazla abartmadan eye liner ve rimel ve bordu rujumu sürdüm.Koyu kumral bir ten rengine sahip olduğum için kendime bir tek bordo ruju yakıştırıyordum.Saçlarımında uçlarını dalgalı bıraktım.
Elifde beyaz üstünde yırtıkları olan bir pantolon altına topuklu ve üstüne göbeği açık askılı siyah birşey giymişti.Oda siyah göz kalemi kırmızı ruju ile tam bir taş olmuştu.Zaten Elifin fiziği mükemmel ötesiydi.

Aşağıya inerken abimin ve Berkenin gözleri açılmıştı.Yiğitin gözlerini Elifden alamadığını farkettim.
Keşke bu kadar dikkat çekici giyinmeseydiniz abicim ama dert değil diye ekledi.Hep birlikte kapının önünde güzel bir selfie yaptık.Abimin yanına Berke arkayada üçümüz oturmuştuk.Ve gece bizi bekliyordu!!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 26, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SAHTEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin