Chapter Four

37 0 0
                                    

Kalami sa feeling nga Day Off nemu. Well, ay day-off man labadami time! Pero, Oops! Naa bitaw mi labandera bantog kapwa gihapon ang akoang kinabuhi karong adlawa after that tiring day, relax na akoang show ron. 

Naa ko sa amoang sala, nakahigda sa amoang sofie bed while watching TV o d'ba hasta gyud nakong kapwaa. Pero bantay pud lage gihapon sa amoang balay kay nilakaw si Ate Rita gihatod iya anak na si Myra ug siyempre nagpalaba man mi sa amoang bulingon magbantay pud ko sa labandera namo.

Katugon na man enuon ko while gatan-aw ug Love Rain, naghinay-hinay ug piyong akoang mata hantud sa makafeel nako nga makatulog nako sa dihang niabot si Ante Jaja.

"Inday Roni, naa pa ba ka ipadunggag ug laba? Igawas na lang daan" atay mani si Ante oy disturbo kaayo sa akoang tulog. Wala na lang ko nipalag kay basig malain siya ug walk-out pa iyang drama. Tanggong pa enuon amoang nilabhan wala nami suoton ugma.

Muengon na unta ko ug wala na sa dihang mahinumduman nako akoang polo nga nalapok kagabie ug katong polo nga gipahiram sa akoa sa supaldo nga lalaki. "Hulat sa Te ha kay kuwaon sa nako sa kwarto".

"Sige day, hatod lang didto sa likod ha. Salamat".

"Sige te."

Nisulod ko dayon sa akoang kwarto ug gipangita ang bag nako nga gigamit kagabie, gihulbot nako dayon ang akoang polo ug long sleeves, pagbira nako na'ay natagak nga card sa salog. Akoang gihulbot ug gitan-aw, karon lang ko kahinumdom nga naa diay ko number atong tawhana.

ENGR. VLAD CYRIL SARMANIEGO                                                                                                                   MECS  ENGINEERING AND DEVELOPMENT CORP.                                                                                     639176839645/ 639337665421  

Hmm. VLAD diay ang pangalan atong tawhana infairness huhp gwapo siya ug given name ug apelyido nindot paliwatan pero ang batasan maoy apan. Ako na lang giipit ang calling card ni Vlad sa akoa pitaka ug nidiretso sa likod sa balay ug gihatag ang dala nako nga sanina.

"Ara te oh. ay tama te, palihog gyud ko ug labha ug tarong ng puti nga long sleeves ug pahumuta ug taman kay arte kaayo ang tag-iya ana. Dili ko gusto nga naay pa siya isaway sa akoa".

"Hala sige day, ako na bahala ani. Basta andami lang ko ug merienda" Hala kapamati pud aning tiguwanga kung maka-request wagas lang kaayo.

"Hala sige" ana o ug muhawa na unta ug naa pa'y pahabol ang tiguwang.

"Pwede pineapple juice lang ang ihanda? Dili man gud ko ganahan ug Orange. Salamat" Hala ka, dili pud tantong bagag nawng si Ante nu kay kung maka-request kung unsay flavor sa juice pineapple pa ang nahibal-an. 

Nibalik ko sa sulod ug nidiretso ug kusina akoa ge-prepare iyang request. Nangulbot lang ko ug loaf bread sa kusina ug gipalaman ug mayonaise  mao ra man ang na'ay palaman diri sa balay. Dili na pud siya mualma oy kung unsa akoang gi-andam kay effort na kaayo to para sa akoa, nagkuha lang ko ug stool tapos gipatong didto ang pan pati ang juice ug tapad dapit sa labhanan.

" Ara Te oh. Matulog sako te, pukawa lang ko kay diha ra man pud ko sa sala matulog."

"Sige day, salamat".

Hay salamat makatulog na gyud ko, lubos-lubuson ko ni nga adlaw  matulog gyud o hatod unyang gabie. Akong gilabay akoang lawas sa sofa bed ug gigakos ug mamaayo ang humok nako nga unlan, hantud taod-taod nakapiyong nako ug nakatulog na.

"Roni, Roni" gihinay-hinay nako ug buka akoang mata ug tuara si Ante tagbaw ug uyog sa akoa para mumata.

"Oh" engun na nga lami pa kaayo itulog.

"ANG KINABUHI NI RONI ( VERONICA JOSEPHINA SANTIAGO)"Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon