Sukad pagkagawas ni Lola gikan sa Ospital kay sige na pud ko ug adto sa ilahang Mansyon. Well, ilaha gyud akoang engun kay hagbay nako nga wala gapuyo sa ilaha ug dili man pud akoang kwarta ang gigamit atong balaya para matukod to.
Kay nagbisita man ko didto kalimot pud ko nga mubalhina'y naman diay ko ug balay ug kinahanglan nako ang super power ni Mama Gelin para sa pag-ayos sa balay. Well, naa pud akoang ever supportive sisterakas. Si Ate Rita ug Ate Tere.
Nagsugod mi ug una sa akoang ma-kwarto. Gipili nako ang bedroom 2 nga duol sa kusina. Fully-furnished na akoang kwarta ,color mint green ug purple ang walling. Giplastar nako akoang bed nga gipalit namu sa mga Ugly Gurls. Gi-compile pud nako akoang mga stuffs sa usa ka desk sa sulod ug sila Ate ang nagbutang sa mga Sanina nako sa napalit na tukador ug ila pud giayos ug plastar akoang mga tambal sa napalit nakong gamay nga fridge na nasulod lang sa kwarta. Para ni sa akoang mga insulin para malahi pud dili masabay sa mga pagkaon. Akoa dayun gilapag ang carpet sa tunga sa kwarta ug gipatunga nako sa ibabaw sa carpet ang Bean Bag Chairs. Ganahan ko ani kay feeling nako secure kung mulingkod ug komportable pud ko.
Sa pikas Room, Bedroom 1. Didto nako gipainstall ang aircon kay incase naa bisita, sosyal sila didto. Ma feel pud nila ang wooden headboard na bed akoang napalit. Ngbutang lang mi ug gagmay nga figurine ug giplastar ang mga cabinets.
Si Mama Gelin na ang nag-ayos sa akoang kusina. Diba ang mga Mama man gyud ang expert sa kusina, sila Ate Rita ug Ate Tere ang nag-ayos sa sala, while ako gi-ayos na akoang working area or Mini Library. Gipatong nako sa ibabaw sa lamesa ang family picture sa Santigao ug lahi pud ang frame sa Ang-Loyola Family. Akoa kuno mga binuhat nga frames kay akoang gisab-it sa mga walls, dili gud engun nindot pero matawag gihapon ug Gwapo nga mga paintings (HANGIN! HAHAHAH)
Nahuman rami ug ayos akoang balay hapon na. Eh di mag duty pako, gibilin na lang nako ang susi ug sa balay na lang pud nako gipatulog si Mama Gelin. Puslan ugma na pud ang blessing sa amoang balay. Kailangan paspasun na nako ang tanan kay mag-fly-fly pa baya ko sa Manila gusto nako wala'y labad nga mabilin.
_______________________________________________________________
Day sa pa-blessing sa akoang Housie :)
Well, invited gyud ang tanan nako Family ug mga Friends. Present ang tanan nako nga mag-igsoon sina Ate Rita, Ate Tere, Kuya Theo ug Si Topher kauban pud ilahang mga Niknaks (Anak). Naa sina Mama Gelin, Papa Theo, naa pud akoang ig-agaw nga si Luis kauban si Lola.
Well, sa akoang mga friends naa ang Ugly Faces Gurls; Kim, Miranda, Amanda ang Kristine, kauban pud nilas si Cyrus ang tag-iya sa bar na akoang ginatrabahuan.
Salamat pud ko kay naa'y kaela si Lola nga pari mao kato na ang nagblessing sa balay, good thing sagot ni Lola ang handaan para sa kaon.
After sa house blessing ug nanguli na sila tanan nagprepare na dayun ko sa akoang mga gamit kay flight na nako ugma to Manila :) .
___________________________________________________________________
It's been a long day for me but then kailangan na nako mgbiyahe. Touchdown to manila nako.
Engun sa text ni Daryl ang ig-agaw ni daw ni Samantha ang musundo sa akoa sa airport. Naghulat pud ko ug gipangita ang pag-umangkon ni Samantha, naglingi-lingi ko ug nakit-an nako ang usa ka batan-un nga lalaki nga murag nasa edad dise-otso nga naay dala karatula nga nakasulat , " RONI SANTIAGO". akoang siyang giduol ug gisaka akoang eyeglass para mailhan gyud ko niya.
"Hi" pansin nako sa iyaha.
"Veronica? Roni Santiago?" pangutana niya sa akoa ug tand pud nako.
"Hello" engun nako sa iyaha "Ikaw ba si Sem?"
"Yup, ako yun. So, tara na? May dala akong sasakyan kaya huwag ka ng mag-alala" kindat pa niya sa akoa.
"You know how to drive?" pangutana nako sa iyaha.
"Syempre, 18 na po ako Veronica kaya alam ko paano mg drive. Per ngayon may driver akong dala, ayaw kasi ni Ate Sam na matakot ka".
"Anong matatakot?" aw, na gets daun nako ang iyang pasabot. "kaskaser ka sa daan?"
Nitando lang siya ug iyang ng gikuha ang akoang dala nga gamay na maleta.
"veronica, dito na tayo sa likod umupo"engun pa ni Sem.
Bago pako nisakay, kay naa ko gihangyo sa iyaha"Pwedeng Ate Roni na lang? Kung susumahin naman na mas matanda akoa sayo ng mga ilang taon at kasing edad ko na rin ang Ate Samantha mo, okay?"
"No, I can't
"Why?"
"cause you're so cute to be called as my Ate. Hindi natin alam tayo na ang susunod na ikakasal"ay grabe ka straight forward aning bataa huhp. Ge-engun gyud niya nga type ko niya ug nangambisyon na pud siya nga magminyu mi puhon. Amaw gyud.
During sa whole biyahe padulong sa Manila Hotel kay sige ra ug tabi si Sem. Sa iyahang mga experience sa una, kanang mag drug race daw siya nga wala kabalo iyang Mama ug masking asa ra daw siya maabot sa una. Hangin pud ning bataa ni kay daghan daw siya ug chix, nalingaw man pud ko sa iyaha ug hinabi.
________________________________________________________________________
Pasalamat ko paghatod nila sa akoa sa Hotel kay nilakaw dayun sina Sem ug ilahang Driver, gikapoy nako sa biyahe ug kailangan na nako matulog para naa koý energy unya muatubang kang Daryl ug sa iyang fiancee nga si Samantha.
Niambak dayun ko sa humok nga katre ug taod-taod kay wala nako namalayan nga nakatulog na diay ko.
BINABASA MO ANG
"ANG KINABUHI NI RONI ( VERONICA JOSEPHINA SANTIAGO)"
HumorAng Lingaw nga kinabuhi ni VeRONIca Josephina Santiago. Masking paet ang uban part sa iya life, go pa din :) And then pangayuon niya ang kamot ni Vlad Cyril Sarmaniego, ang lalaki nga maghatag ug rainbow colors sa iya life. Please do enjoy reading...