Prolog

73 4 0
                                    

****
VOLUMUL 1 : DARK SIDE
VOLUMUL 2 : FADED LOVE

Îmi cer scuze pentru greșelile de scriere . O sa încerc sa le corectez cât mai repede posibil .

Aceasta este prima mea carte . Sper sa va placa.

*Atenție ! Cartea are conținut sexual,abuz de droguri , violenta și limbaj puternic !*

Lectura plăcută !

****

Focurile de armă se auzeau . Tot mai multi oameni cădeau la pamant , luptând-se :-o pentru sufletele lor .Infernul se dezlănțuie pe pământ .

Eram langa Harry , tremurând si plângând in hohote . Nu mai auzeam nimic in afara de urletele de disperare ale oamenilor .

Ambuscada lui Des era din ce in ce mai puternica , oamenii nostri erau la pământ . Singurii in joc eram: eu , Harry , Zayn , Perrie si Liam,care ne luptam din răsputeri pentru a rezista .

Niall și Louis erau pe undeva pe aici , sper sa nu fi pățit ceva rău . M-am atașat foarte mult de ei și chiar nu vreau sa îi pierd .

Jennifer a dispărut și ea de aici . Mă întreb dacă a știut din înainte ca o sa se întâmple ceva .

Eram prinsa în gândurile mele și pentru câteva minute nu mai auzeam strigătele oamenilor .

Dar deodata ,s-a auzit un foc de armă chiar de langa noi . O durere insuportabila a pus stăpânire pe mine căzând intr -un abis negru .

"Harry..." , am șoptit
sleită de putere , încercând sa ma ridic .

"Te iubesc..." am spus cu vocea sparta căzând înapoi jos .

Dark Side [H.S. \ F.F]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum