Harry P.O.V.
Stau si o privesc pe Sky .Doarme ca un îngeraș.Cum poate fi o fata asa de inocenta ,dar in acelasi timp atat de dură ?
Cred ca au trecut cateva minute bune de cand o privesc ca un nimfoman.Trăsăturile ei sunt atat de perfecte ,nici Jennifer nu e atat de frumoasa ,dar e buna in pat recunosc asta .
Skyler P.O.V.
Simțeam că cineva se uita la mine .Imi deschid cu greu ochii.
"Buna dimineata ,pisicuta."Zice Harry .
"Asa sper." zic eu imbufnata.
'Cioc cioc'
"Acum ."urlu dându-ma jos din pat .Cand am deschis usa am dat de toți care asteptau.
"Deranjăm?"intreaba Perrie dând din sprâncene .
"Nu."zic eu sec."Ce e ?"
"Azi mergem pentru prima misiune ."zice Zayn.
"Oh...ok ."zic si ma duc sa imi iau pantofii si telefonul .
Am coborât jos .Toată lumea era beată .Cel mai ciudat e ca Harry a stat in liniste in tot timpul asta .Nu a scos nici cel mai mic cuvânt .
După ce am ajuns acasă ,am urcat in camera mea ca sa fac un dus si sa ma schimb .
In timp ce ma clateam ma gândeam la misiune .In fine oricum o să ma descurc .
Cand am ajuns in fata dulapului ma gândeam cu ce sa ma îmbrac.'mmm'... Am ales sa imi iau un top negru ,blugii mei negri, geaca de piele si bocancii.Parul l-am lăsat liber.
««***»»
"Gata?"intreaba Zayn.
"Da ..."spun eu plictisită .
"Ok...,deci Perrie cu Sky ,Eu cu Harry,Liam cu Louis si Niall ."spune Zayn repartizandu-ne pe echipe .
"Bine "spune in cor si ne luăm armele,urmand sa urcam in masina .
La baza/Harry P.O.V.
Odata ce am ajuns la baza ,am urcat sus. Zack era cu un băiat pe scaun discutând cel mai probabil despre misiune .
Cand Sky l-a văzut s-a încordat .Băiatul a cărui nume nu il stiu s-a uitat la ea si imediat s-a ridicat venind spre ea ,dar Sky a urlat ...
"Parca erai mort ,nu pot sa cred !Jigodia dracu'!! Spune si pleaca iesind val -vârtej din camera .
Eram cam confuz ca toti de fata înafară de Zack si Perrie.Ea avea aceași expresie ca a lui Skyler.
"Cum ai putut să îi faci asta ,monstrule!Tu stii cat ai făcut-o sa sufere .A crezut de peste cativa ani ca ai murit odata cu parintii voștri!"urla si mai tare .
De afara s-a auzit un motor de masina .Ne-am intors capul spre geam văzând masina gonind pe sosea .
"Da-ti cheile de la o masina !Nu o pot lasa sa conduca cand e nervoasă .Si sincer niciodată nu am văzut-o mai nervoasă !" Spune băiatul care se pare ca e fratele ei .
Pana cand am procesat si restul informatiilor ,un nod in gât mi-a apărut .Deja văzând ca Perrie a plecat începeam sa ma panichez ,dar nu stiu de ce .
'Trrr '
"Alo? Acum venim" spun si il vad pe Zayn înalbindu-se la fata .
"B-b-baieti ?" Zice balbait. "Skyler....."spune oprindu-se si înghițind in sec ...."A avut accident cu un tir si a scos-o de pe sens ."
In acel moment inima mi s-a oprit in loc. Nu puteam procesa .Atunci am coborât jos urcând direct in masina sunand-o pe Perrie sa imi spuna spitalul .
CITEȘTI
Dark Side [H.S. \ F.F]
FanficDupa ce părinții ei au murit, o perioada grea a urmat, Skyler s-a refugiat in droguri ,arme și alcool , cunoscându-l pe Zack , dovedindu-se ca acesta e liderul celei mai mari mafii din New York. Harry Styles , tipul de băiat care nu isi arata senti...