Bu hikayedeki karakterler gerçek insanlardan esinlenilmiştir. Nur Özbingül ve Öykü Televi ortak kitabıdır . İyi okumalar ...
****************
Gece günün yorgunluğuyla kendini koltuğa attı. Annesi içeri girdi ve önüne dergiyi koydu . Dergide ilk V.İ.P. okulunun açılacağı yazıyordu . Gece ayağa kalktı ve okumaya devam etti.
"Bu okula sen ve arkadaşların seçildi. Gece , bu okul kariyerin için tam bir fırsat! Her türlü imkânlar sağlanıyor . Kişiye göre ev ayrıcalığı da sağlıyorlar . En güzel ve en yakışıklı gençler bu okul için deliriyor . Çabuk giyin alışveriş yapmalıyız ." , dedi annesi. Gece arkadaşlarını aradı ve bombayı patlattı. Kızlar da bu habere çok sevinmişti.-------------------------------------
Uzay müzik grubuyla prova yaparken menajeri odaya girdi ve hoparlörün fişini çekti , televizyonda bir magazin kanalı açtı .Haber ilk V.İ.P okulunun açılacağını anlatıyordu. Adından da belli olduğu gibi V.İ.P. insanlar ve V.İ.P. kızlar olucaktı (Uzay'ın zihni işte) . Burak , Arda ve Yekta'da buna hayli sevinmişti . Menajer 4'ünün de okula seçildiğini söyledi . Okul'a tam 3 gün vardı . Çocuklar sevinçten ne yapacaklarını bilemez hâldeydi .
"Bekle bizi şöhret biz geliyoruz . "
-------------------------------------
Üniversitenin ilk günü gelip çatmıştı . Kızları kapıda bir limuzin bekliyordu . Kızların bavulları daha doğrusu varilleri zor da olsa sığdırılmıştı . Arabaya bindiler ve radyoda " Rihanna - Work " açtılar . Şoförde tık yoktu. Yarım saat sonra bir çekmece açıldı ve içinden 3 zarf çıktı . Ada zarfları aldı ve herkese kendi adının yazılı olduğu zarfı verdi . Zarflarda bir kılavuz ve harita çıktı .
Kumsal : " Artık ne kadar büyük bir okulsa , haritayla dolaşıcaz ." , dedi .
Kızlar gülüştüler . Kimin evi nerede? Hangi derslik neresi ? Her şey yazıyordu .------------------------------------
Uzay , Burak , Arda ve Yekta ilk gün için hazırdı . Bu üniversite onları zirveye taşiyacaktı . Aşağı indiklerinde onları bir limuzinin beklediğini gördüler . O an Uzay'ın aklında başından aşağı dökülen "Bitch body have my money " paraları vardı. Arda onu sarstı ve kendine getirdi . Yekta'nın aklında "Yemekler bedava mı acaba?" sorusu dönüp duruyordu. Onlar da zarflarını aldı ve Üniversitenin kapısından girdiler. Okul 4 tatil köyü 2 üniversite değerindeydi. Bir sürü öğrenci vardı . Erkekler dambıl yutmuş gibi kızlar da Victoria'nın Melekleri gibiydi . Gerçi onlar da buradaydı . Harita ile evlerini buldular . Evler tam onlara göre dizayn edilmişti. Eşyaları yerleştirildi. Çocuklar oradaki kişilerle tanıştı . Yanlarına Derin diye bir kız geldi. Herkese yardımcı olan bu kız okulun müdürünün kızıymış.
Odalarını gösterip ;
"Evet çocuklar burası sizin istediğiniz gibi kullanabilirsiniz . Saat 14:00'te okul gezisi için kampüsün önünde olun. Görüşürüz ."Derine teşekkür ettiler ve odaya girdiler . Gördüklerine inanamadılar. Burası hayallerindeki odaydı . Yoruldukları için kendilerini yatağa fırlattılar . Büyük bir kapı gören Burak kapıyı açtı ve bağırdı . Burası en iyi müzik aletleriyle ve modern gardroplarla doluydu. Çocuklar sevinç gösterisinden sonra okul gezisi için hazırlanmaya ve odayı keşfe çıkmaya başladılar .
-----------------------------------------
Kızlar evleri görünce şok oldu tam onlara göre yapılmıştı . Odalarda aksesuarlar ve kıyafetler doluydu. Ada'nın en sevdiği bir oda büyüklüğündeki balkonda asılı yatak şeklindeki salıncak ve deniz manzarasıydı , yanı başında da mini bar duruyordu . Gece'nin en sevdiği şey evdeki mini podyumdu . Podyum ışıklarla çevrilmişti ve muazzamdı. Kumsalda çikolata çeşmesine bayılmıştı. Kumsal çikolataya bayılmıştı . Kızlar podyumda dans ettiler . Gerçekten de çok eğlenceliydi. Kumsal ve Gece p*ç smile atıp Ada'ya yastıklarla saldırdılar . Ada , Kumsal ve Gece yerde perişan hâldeyken içeri Hülya hanım girdi . Hülya hanım müdürün danışmanıydı . İçeriyi kuş tüyü ile kaplanmış hâlde görünce dondu kaldı sonra yerde far görmüş tavşan gibi bakan kızlara döndü . Gözlüğünü düzeltip ;"Saat 14:00'da kampüsün bahçesinde okul gezisi için hazır olun."
"Bu arada ben bir hizmetçi göndereyim."
Kızlar aynı vaziyette Ada'nın kafasını yastığa gömdüler . Hayal edemeyecekleri kadar güzel bir masalın içinde olduklarını düşündüler . Her şey çok hızlı ama güzel gelişmişti.
Kızlar harita aracılığıyla kampüsün önüne geldi . Etrafta ne de çok ünlü var diye düşündüler . Kampüse golf arabasına benzeyen bir sürü tur otobüsü geldi. Kızlar birine bindiler ve oturdular . Arabanın ekranında ilk önce müdür belirdi ve hoşgeldiniz konuşması yaptı . Daha sonra ekranda Hülya hanım çıktı . Kızlar bakışıp gülüştü. Hülya hanım da gezecekleri yerleri anlattı. Ekran kapandı ve araba çalıştı. Gece arka tarafta Demet'i gördü ve "O da mı burada!?" , dedi içinden . Demet Gece 'nin en yakın arkadaşıy(dı) . Tabii bu arkadaşlık rol çalma kavgası yüzünden bozulmasaydı . Demet çok asiydi ve güzeldi .--------------------------------------
Oğlanlar hazırdı ve arkadaşlarıyla tokalaştılar . Spor tesisleri ve (Yekta'nın en sevdiği ) yemekhaneyi gezdikten sonra sıra botanik bahçesindeydi . Çocuklar bazı bitkileri ilk defa görüyorlardı . Yurt dışından gelen meyveler , sebzeler ve bitkilerle doluydu . Yekta bir tanesini yemek için elini uzattı ama Uzay eline vurdu . Tabii bu Yekta'ya engel değildi . Burak kızlarla bitkiler hakkında konuşuyordu . Burak çok bilmişliğiyle kızların gözünü boyamıştı . Arda ile Yekta hınzırlık peşindeydi . Uzay ise bireysel takılıyordu . Uzay'ın dikkatini yerdeki bir taş çekmişti. Taş tıpkı bir gökyüzüne benziyordu . Uzay onu almak için eğildi ve aldı . Uzay taşı incelerken taşın içinden bir solucan çıktı ve Uzay'ın eline deydi . Uzayda taşı çalılıkların arasına fırlattı . Solucanları hiç sevmezdi. Birden çalılıkların arasından bir ses duyuldu . Bu ses bir kıza aitti .....
Arkadaşlar nasıl buldunuz? İyi ve kötü tüm yorumlarınız bizim için altın değerinde . Vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin .
Yeni bölüm 2 gün sonra geliyor .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
V.İ.P. School
Novela Juvenil"Gece , Ada , Kumsal ... Benim en özel manzaram." -Luke Bu kitap bildiğiniz bad boy-good girl hikayesi değil . Bildiğiniz yüzler bu kitapta toplanıyor. Ben huzur dolu köşemde sizin için yazı...