Capitolul 4

477 27 3
                                    

27 Iunie,2013 - Los Angeles

Amy's P.O.V.

Stateam in scaun de mai mult de o ora, uitandu-ma la Alan lucrand cu parul si machiaj-ul meu. De ce ii i-a asa de mult? El putea termina mai repede, dar nu. El e încet ca o testoasa. L-am auzit balmajind ceva, spunând ca face o treaba minunata. El este asa de încrezut si este sigur ca vom câștiga, in timp ce eu ma întreb daca chestia cu "fara prea mult machiaj" va merge. Dupa toate, ar trebui sa arat ca un monstru, in cazul asta ca un vampir, si cum poti face asta fara machiaj. Ugh, omul asta ma înnebuneste. Doar ma rog ca imbracamintea sa fie destul de infricosatoare, pentru ca Alan deja a spus ca nu-i plac lucrurile infricosatoare, asa ca cine știe ce o sa-

"WHOALA! Machiaj-ul si parul sunt gata! Pregătită sa te vezi?" Imi intrerupe gandurile. Era si timpul. Am luat o gura mare de aer. Cine știe ce mi-a făcut.

"Okay sunt gata" am spus si m-am întors in final vazandu-ma in oglinda. Eram mută, cum?

"Ce crezi Amy? Spune-mi" a spus cu un zâmbet uriaș.

"Nu..nu știu. Ce mi-ai făcut?" Nu puteam crede ce vad. Asta era atat de adevarat. "Alan, este atat de...Perfect! Arat atat de bine, doamne!"

"Ti-am spus ca sunt talentat! Dar tu nu m-ai crezut, ha. Da-mi o imbratisare acum, o merit!"

"Desigur ca meriti" i-am spus si l-am imbratisat.

"Sunt atat de fericit ca știu ca îți place ce am făcut. Adică, nu ca am crezut ca nu îți va plăcea dar...erm, sti ce vreau sa spun"'a început sa rada.

"Poti sa te opresti sa nu te mai lauzi singur? Incepe sa ma enerveze" dracu, am spus eu asta? Jucând dupa fata lui Alan, am spus. Stupid Amy! Stupid! Ar trebui sa imi cer scuze. Am deschis gura sa imi cer scuze dar m-a intrerupt fara sa sune supărat.

"Eu mereu sunt mândru de mine, si asta e ceva ce niciodată nu vei schimba. Acum stai aici, trebuie sa îți aduc hainele."

"Pot sa vin si eu? Vreau sa i-au cu-"

"Esti nebuna? Vrei ca ceilalți stilisti sa te vadă înainte de photoshoot? Nu scumpo, tu stai aici si nu părăsi aceasta camera, înțeles?

Nu vroiam sa accept, dar avea dreptate. Am dat din cap si el a părăsit camera. Camera 15. Întotdeauna imi voi aminti aceasta camera. M-am întors din nou si am început sa analizeze ce Alan mi-a făcut. Parul meu era îndreptat si prins intr-o coada de cal, dar a lăsat câteva firicele pe afara ici si colo. Pare atat de normal, ca si cum a fost făcut fara niciun fel de efort ceea ce e ciudat pentru ca Alan a stat 40 de minute sa facă asta. Dar încă, parul meu era făcut sa imi iasă ochii in evidentă. Următorul lucru, machiaj-ul meu. Cum am crezut, el a dat atenție ochilor mei. A făcut un lucru minunat cu ei, ei ieseau inafara si păreau asa de ireali. Trebuie sa recunosc, planul lui Alan pentru machiaj puțin a mers. Păream infricosatoare.

"Okay scumpo, m-am întors!" A spus zambind. "Acum, pune astea". Mi-a dat o cutie. Am deschis cutia si eram uluita.

"Oh dracu! Doamne! Alan! Astea sunt uimitoare!" Era o pereche de pantofi cu tocuri in cutie care mi-au luat respiratia.

"Pshht! Fara injuraturi! Doar nu injura!" A soptit. "Acum dute si imbraca-te, photoshoot-ul tau incepe in 15 minute!"

"Al drac-" imediat m-am oprit "Oh doamne Alan, abea astept" am continuat sa zambesc inocent si am mers sa ma îmbrac.

Alan's P.O.V.

Eram emotionat mergând in jurul camerei așteptând ca Amy sa se imbrace. Ea arată asa de uluitor! Un vampir sexy, munca mea. Bine lucrat Alan, ai făcut-o din nou.

Frozen - HS // F.FUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum