Capitolul 8

430 24 3
                                    

22 Iulie, 2013- New York

Zayn's P.O.V.

"Deci băieți, va place New York?" L-am auzit pe bărbat întrebând, cred ca numele lui era Dann. Nu știu, reamintitul numelor nu este un lucru de al meu.

"New York este distractiv!" Au spus Niall si Liam.

"Da, iubim New York!" Am spus zambind.

"Noi desigur ca vom veni mai des aici." A spus Harry uitandu-se pentru o secunda la Amy si apoi întorcându-se din nou la Dann. Am zambit când am vazut-o pe Amy dandu-si ochii peste cap.

"Ma bucur ca iti place New York." A spus Dann din nou.

"Lui Harry ii place cel mai mult!" Ochii mei s-au deschis larg când l-am auzit pe Louis spunand asta. Harry ii va plăti pentru asta.

"Serios? Vreun motiv specific Harry?" Dann îl întreba pe Harry in timp ce el se străduia sa își găsească cuvintele.

"Mda- adică nu. Este doar.... Sunt câțiva oameni aici uhm... Nu vreau sa pierd contactul cu ei. Tu sti.." A spus încercând sa își acopere nervozitatea cu un zâmbet.

"Oh da, inteleg." Dann a zambit. "Deci Amy, esti cam linistita." Ea părea puțin necomfortabila dar cum si-a auzit numele, ea instant a pus un zâmbet mare pe fata ei si a inceput sa il asculte pe Dann. "Tu lucrezi cu acești băieți pentru videoclipul lor, asa-i?"

"Mda, lucrez cu ei pentru videoclipul de la Kiss You." A spus zambind.

"Deci cum este sa lucrezi cu One Direction?"

"Un cosmar." Ea a spus rapid dar sunt sigur ca ceilalti au auzit pentru ca toti aveau zâmbete stanjenitoar pe fata lor.

"Foarte bine!" S-a corectat. "A fost chiar perfect, totul a fost minunat. Ma bucur ca am avut șansa de a lucra cu ei."

"Deci ei au câteva abilitati, asta e dragut." Dann a spus.

"Mda, ei pot incepe sa joace in filme." Amy a spus si s-a uitat la mine cu o fata enervata. Nu realizase ca m-am uitat la ea tot timpul. Cum poate sa fie asa de calma si iubitoare când pe dinauntru desigur ca explodează.

Amy's P.O.V.

Respira. Inumara pana la 10. Asta se va termina curând. Încă nu e timpul sa ii omor. Încă. Gânduri pozitive. Valuri. Unicorni. Zambeste Amy.

"Okay, deci spune-ne mici detalii despre video. Cum va fi? O sa fie ceva special sau altceva?" Poate bărbatul asta sa tacă si sa asculte niște muzica? Știu ca este un interviu dar oamenilor le-ar plăcea sa asculte niște muzica.

"Ei bine, nu va fi nimic special." Liam a spus. "Ei bine... Exceptând câteva scene." El a continuat zambind. L-am vazut pe Harry întorcând capul spre mine si pe ceilalti băieți chicotind. Nu, nu pot sa spună ca este un sarut. Nu este permis.

"Imi scapă ceva?" Dann a întrebat uitandu-se confuz la mine si apoi la Harry.

"Nu! Absolut nimic!" Am spus.

"Bine atunci, daca voi băieți spune-ti. Acum videoclipul se numește Kiss You. Asta înseamnă ca exista vreun sarut?"

"Uhm..." L-am auzit pe Louis. Nu Oh doamne, de ce el. El sigur o sa spună. M-am uitat jos si am încercat sa ma calmez. Te rog, nu-l lasa sa vorbească. "Nu știu daca acolo a fost un sarut, dar au fost câteva scântei aici si acolo.." El a continuat. Scântei? Ce naiba?

"Scântei? Intre cine?"

"Erm este un secret!" Niall a strigat uitandu-se la mine si Harry imediat. Ce este in neregula cu el? Ce naiba fac? Scântei? Secret?

Frozen - HS // F.FUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum